مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان ایلام گفت : مقطع سطح ۴ حوزه خواهران اصطلاحاً دکتری رشته تفسیر تطبیقی در استان در سال تحصیلی جدید راه اندازی می شود.
کد خبر: ۱۱۶۶۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۰ 15 May 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسین تمرخانی بیان داشت : راه‌اندازی مقطع سطح چهار حوزه خواهران در استان و توسعه مدرسه تخصصی فاطمه زهرا (س) ایلام با هدف تربیت استاد، پژوهشگر و ارتقای کیفی برنامه‌های علمی، تربیتی، پژوهشی و تبلیغی طلاب، حضور عفیفانه و اثربخش بانوان طلبه در جامعه و ... انجام شده است، طلاب خواهر فارغ‌التحصیل یا شاغل در مقطع تحصیلی سطح ۳ استان در صورت تمایل می‌توانند برای تحصیل در مقطع تحصیلی سطح ۴ که دوره عالی تخصصی هم‌تراز با دکتری است، اقدام کنند.

وی افزود :  اکنون مقاطع تحصیلی سطح ۲ (مقطع سیکل و دیپلم)، سطح ۳ و ۴ در حوزه‌های علمیه خواهران استان ایلام اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین تمرخانی مطرح کرد : توسعه تحصیلات تکمیلی در مراکز حوزوی باعث جهش علمی و موفقیت‌های پی در پی طلاب و فضلای جوان در رقابت‌های علمی، پژوهشی و فرهنگی خواهد شد که ان‌شاءالله با دوراندیشی مسؤولان، هم‌گرایی و هم‌افزایی و حضور پرشور و نشاط طلاب و دانش‌آموختگان به عرصه تولید علم و پذیرش مسؤولیت‌های علمی، تبلیغی و اجتماعی، شاهد درخشش بیش از پیش و بالندگی مستمر این مرکز باشیم./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار