سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت:با وجود اضافه شدن بختیار رحمانی به لیست سپاهان همچنان به دنبال جذب هافبک خارجی هستیم.
کد خبر: ۶۳۴۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶ 24 July 2018

به گزارش تابناک اصفهان : رضا فتاحی اظهار داشت: با توجه به درخواست باشگاه پارس جنوبی با توجه به قابلیت‌های فنی بالای ابراهیم صالحی و علی‌رغم میل باطنی امیر قلعه‌نویی قرار شد صالحی به تیم قبلی خود بازگردد و بختیار رحمانی جایگزین وی در لیست سپاهان شد و از بازی اول در سپاهان خواهد.

وی ادامه داد: این اتفاق با نظر قلعه‌نویی رخ داد و قرار‌داد ابراهیم صالحی با سپاهان فسخ شد، با وجود اضافه شدن بختیار رحمانی به لیست سپاهان همچنان به دنبال جذب هافبک خارجی هستیم؛ طبق جلسه‌ای که دیروز داشتیم قرار شد خواسته امیر قلعه‌نویی برآورده شود و هافبک خارجی به تیم اضافه شود.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان در خصوص محرومیت هواداران هم گفت: 3 روز پیش محرومیت هواداران سپاهان در اولین دیدار لیگ برتر به ما ابلاغ شد و همان موقع درخواست تجدید نظر دادیم؛ هنوز جواب کتبی دریافت نکرده‌ایم اما خواهش عاجزانه ما از فدراسیون این است که رأی محرومیت هواداران را تعلیق کنند تا اولین بازی سپاهان با هواداران باشد.

فتاحی در ادامه بیان داشت: مردم اصفهانی یکی به زاینده‌رود و نتایج سپاهان دل‌خوش هستند و با توجه به همت امیر قلعه‌نویی برای تشکیل تیم سپاهان در این فصل، امیدواریم روز‌های خوب سپاهان تکرار شود؛ قلعه‌نویی از بهترین‌ مربی‌های ایران است و از مدیر عالم و سبحانی تشکر می‌کنم که قلعه‌نویی را به سپاهان هدیه دادند.

وی در پایان یاد‌آور شد: تمرین فردای سپاهان در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد و این تمرین بدون تماشاگر خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار