جشنواره جایزه جهانی گوهر شاد ۲۷ تیر ماه سال جاری با حضور بیش از هزار نفر در شهر مشهد برگزار و لیلا لندی اصفهانی به عنوان رتبه برتر در موضوع کار آفرینی و شبکه سازی بانوان اصفهان انتخاب شد.
کد خبر: ۶۳۳۲۲۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲ 22 July 2018

به گزارش تابناک : لیلا لندی اصفهانی در خصوص جشنواره جایزه جهانی گوهر شاد اظهار داشت: امسال سومین دوره این جشنواره هم‌زمان با دهه کرامت در کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی برگزار گردید.

وی با بیان هدف برگزاری این جشنواره افزود: این جشنواره به دنبال معرفی الگوی بانوی اسلامی از میان زنان نیکوکار و فرهیخته در سطح بین‌الملل و همچنین تعامل فرهنگی میان آن‌ها است.

این فعال عرصه کارآفرینی زنان با تأکید بر محورهای مطالعاتی این جشنواره خاطرنشان کرد: دبیرخانه این جشنواره زیر نظر آستان قدس رضوی هر ساله به نام مقدس امام هشتم، 8 نفر که شامل 4 نفر در حوزه داخلی و 4 نفر از حوزه بین‌الملل را به عنوان بانوان برگزیده در 8 محور ایثار و شهادت، مقاومت و بیداری اسلامی، آموزش، علمی و پژوهشی، فرهنگی، هنری و رسانه‌ای، وقف و امور خیره، امور عمرانی، امور پزشکی و مدیریت کارآفرینی شناسایی و انتخاب می‌کند.

وی با اشاره به حضور خود در این جشنواره ادامه داد: بنده به عنوان نماینده ایران در این جشنواره در محور زنان، پذیرش نقش مادری و مادر معمار تربیت از منظر امام خمینی (ره) صحبت کرده و پیشنهاداتی برای مستمر بودن و قطع نشدن شبکه‌سازی و همچنین استعدادیابی، استعداد پروری و کادرسازی و بالاخره مرجعیت علمی و عملی پایدار ارائه دادم.

لندی در پایان اذعان داشت: این جشنواره در 27 تیرماه سال جاری با حضور بیش از هزار نفر برگزار شد که در حوزه داخلی خانم شهید اندرزگو در حوزه ایثار و شهادت، خانم سعیدی در حوزه وقف، خانم کربلایی در حوزه مدیریت و کارآفرینی ایران و آفریقا و خود بنده در موضوع کارآفرینی و شبکه‌سازی بانوان استان اصفهان رتبه‌های برتر را کسب کرده و در حوزه بین‌الملل به ترتیب بانوانی از کشورهای تایلند، انگلستان، نیجریه و تانزانیا موافق به کسب عناوین برتر شدند.

لندی اصفهانی دارای کارشناسی ارشد مدیریت فرهنگی، مدرس دانشگاه آزاد و علمی کاربردی، معلم چندین کتاب و مقاله از جمله کتاب رنگین‌کمان نقوش پیرامون بانوی گوهرشاد و همچنین مسؤولیت‌های متعددی چون مجری و دبیر اجرایی طرح میدانی پذیرش ایفای نقش مادری بر اساس نیازسنجی کیفی صاحب‌نظران شهر اصفهان، رئیس مرکز تخصصی بانوان وابسته به سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی استان اصفهان و مدیر مسؤول و سردبیر ماهنامه فرهنگی اجتماعی ترنم را دارد.

 

 

منبع : فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار