مربی اصفهانی تیم ملی شنا گفت: تیم ملی شنای جوانان در کل 7 سهمیه المپیک جوانان را به دست آورد که 6 سهمیه را شناگران اصفهانی کسب کردند.
کد خبر: ۶۳۲۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰ 19 July 2018

به گزارش تابناک : مسابقات شنای انتخابی المپیک جوانان در ویتنام برگزار شد و در پایان تیم ملی شنای ایران توانست 7 ورودی المپیک جوانان را کسب کند.

متین سهران و علی‌رضا یاوری شناگران اصفهانی و گامر دیلانچیان مربی اصفهانی حاضر در این مسابقات بودند که در پایان موفق شدند 6 ورودی المپیک را به دست آورند.

گامر دیلانچیان در این خصوص اظهار داشت: تیم ملی جوانان در قالب 5 شناگر و بنده به عنوان مربی جهت کسب ورودی المپیک جوانان بهمسابقات ویتنام اعزام شدیم که متین سهران و علی‌رضا یاوری اصفهانی‌های حاضر در تیم ملی بودند.

وی در ادامه گفت: علی‌رضا یاوری موفق شد در 5 ماده 50 متر آزاد، 50 متر پروانه، 100 متر آزاد، 100 متر پروانه و 200 متر آزاد ورودی B المپیک جوانان را کسب کند؛ یاوری در رشته 100 پروانه مدال طلا، در 50 متر پروانه مدال نقره و در 100 متر آزاد برنز را از آن خود کرد.

مربی اصفهانی تیم ملی شنای جوانان گفت: متین سهران نیز در ماده 50 متر آزاد موفق شد مقام قهرمانی و ورودی B المپیک جوانان را کسب کند، سهران همچنین در ماده 50 متر پروانه مدال برنز گرفت.

دیلانچیان در پایان یاد‌آور شد: تیم ملی شنای جوانان در کل 7 سهمیه المپیک جوانان را به دست آورد که 6 سهمیه را شناگران اصفهانی در مجموع از این مسابقات کسب کردند.

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار