مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: همزمان با تغییر ساعات کار ادارات، زمان سرویس دهی اتوبوسرانی از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح به ساعت ۵ و ۴۵ دقیقه تغییر کرد.
کد خبر: ۶۳۱۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱ 17 July 2018

به گزارش تابناک : قدرت افتخاری افزود: روزانه 650 هزار مسافر از ناوگان اتوبوسرانی استفاده می کنند که به وسیله ی یک هزار و 450 دستگاه اتوبوس جا به جا می شوند.

وی بیان داشت : 10 تا 20 درصد مسافران از کارت بلیت استفاده نمی کنند و جزء آمار استفاده‌ کنندگان از اتوبوس‌های شهری به شمار نمی‌ روند.

وی با بیان اینکه در یک بازه زمانی مشخص باید فعالیت‌های حداکثری برای ارتقاءناوگان اتوبوسرانی انجام شود، ادامه داد: از مهرماه امسال پوشش دهی، تعداد خطوط و میزان رضایت ‌مندی مردم در استفاده از خطوط افزایش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گسترش، بهبود کیفی و افزایش سطح خدمات اتوبوسرانی را با توجه به مشکلات اقتصادی، از اولویت های مهم این شرکت خواند و گفت: در چند ماه گذشته، چهار خیابان مهم شهر از جمله خیابان‌های امام رضا (ع)، شهدای لیمجیر و شهدای مارچین تحت پوشش خطوط اتوبوسرانی قرار گرفتند، اما در برخی از خیابان‌هایی که از نظراصول هندسی امکان تردد اتوبوس وجود نداشت، موفق به ایجاد خطوط نشدیم.     

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار