نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: جشنواره بازی‌های بومی و محلی شهریور امسال در اردستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۳۰۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴ 16 July 2018

به گزارش تابناک : حجت‌الاسلام سید صادق طباطبائی‌نژاد شامگاه یکشنبه در مراسم بهره‌برداری از 2 طرح فرهنگی و ورزشی در این شهرستان اظهار داشت: 2 طرح فرهنگی، ورزشی با صرف اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 500 میلیون ریال توسط بخش خصوصی در اردستان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: این دو طرح شامل افتتاح زمین پینت بال به مساحت یک‌ هزار و 500 متر مربع و ظرفیت بازی 12 نفر با صرف اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال، افتتاح خانه کودک اردستان در زمینی به مساحت 120 متر مربع به ظرفیت 40 نفر و صرف اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال است که توسط بخش خصوصی و در مجموعه جام دیجیتال اردستان احداث شده است.

نماینده مردم اردستان در مجلس با بیان اینکه شهرستان اردستان در زمینه‌های ورزشی استعدادهای بالقوه‌ای دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت منابع استفاده از پتانسیل بخش خصوصی در حوزه ورزش در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 20 سالن چند منظوره مربوط به سازمان ورزش و جوانان و ارگان‌های دیگر در شهرستان اردستان وجود دارد، گفت: سرانه فضای ورزشی در اردستان برای هر نفر بیش از 3 متر و بالاتر از میانگین استان و کشور و ظرفیت بسیار بالایی است که باید با هدایت جوانان به شکوفایی برسد.

طباطبایی‌نژاد به وجود 33 هیئت ورزشی در اردستان اشاره کرد و افزود: جشنواره بازی‌های بومی و محلی اردستان در شهریور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال جاری تاسیس 10 خانه ورزش روستایی در برنامه قرار دارد اظهار داشت: 300 میلیون ریال برای تجهیز خانه‌های ورزش روستایی اختصاص یافته است.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار