استاندار اصفهان گفت: در استان اصفهان درصد شیوع مواد مخدر ۵۰ درصد نسبت به کشور کمتر شده و رتبه ما از ۲۴ به ۱۹ رسیده است.
کد خبر: ۶۲۶۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹ 03 July 2018

به گزارش تابناک : محسن مهرعلیزاده  امروز در مراسم امحای بیش از 40 تن مواد مخدر غیردارویی همزمان با سراسر کشور اظهار داشت: موقعیت کشور جمهوری اسلامی ایران و استان اصفهان در جهان به لحاظ همسایگی با کشوری که بخش عمده‌ای از مواد مخدر در آن  کشت و تولید می‌شود، به نحوی است که در مسیر تردد این مواد افیونی است قرار دارد.

وی با بیان اینکه در مواجهه با این موقعیت 2 رویکرد را می‌توان در نظر داشت، گفت: موقعیت ما نقطه شروع حمل مواد مخدر است و می‌توانستیم مانند برخی کشورها بی‌خیال باشیم و حتی سعی کنیم از این رهگذر کسب منفعت کنیم اما از منابع انسانی و تجهیزات صرف می‌کنیم تا جلوی تردد مواد مخدر را بگیریم.

استاندار اصفهان افزود: وجدان جمهوری اسلامی اجازه نمی‌دهد حتی یک گرم مواد مخدر به جوانان اروپا برسد برای همین در این مسیر فعال هستیم تا جلوگیری شود و سازمان‌های بین المللی باید ممنون دار ما باشند.

وی تصریح کرد: در این راستا مسئولان استان تلاش ویژه دارند و در استان اصفهان درصد شیوع مواد مخدر 50 درصد نسبت به کشور کمتر شده و رتبه ما از 24 به 19 رسیده است.

مهرعیلزاده خاطرنشان کرد: در حال برنامه ریزی در شورای مبارزه با مواد مخدر هستیم تا با ایجاد نشاط و شادابی و اشتغال بتوانیم شیوع این بلای خانمان سوز در استان را به صفر برسانیم و باندهای مخوف قاچاق را زمین‌گیر کنیم و اجازه فعالیت در استان را به آن‌ها ندهیم.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :