امام‌جمعه بجنورد در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز خراسان شمالی گفت: جنگ امروز علیه نظام اسلامی جنگ اقتصادی است و مسئولان باید اتاق جنگ تشکیل دهند.
کد خبر: ۶۲۴۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶ 30 June 2018

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز خراسان شمالی مفسدین را در پنج دسته، جای داد و اظهار کرد: مفسدین سیاسی، اجتماعی و اخلاقی در دسته اول تا سوم قرار می‌گیرند، مفسدین بین‌المللی زیاده‌خواه هستند و برای مظلومین دردسر درست می‌کنند.

امام‌جمعه بجنورد در ادامه افزود: دسته پنجم مفسدین اقتصادی هستند که نظام انسانی و اخلالگری در اقتصاد ایجاد می‌کنند.

وی همچنین احتکار، ربا، گران‌فروشی و کم‌فروشی فساد اقتصادی دانست و بیان کرد: کسی که جنسش را در این شرایط نگه می‌دارد و زندگی عادی مردم را به هم می‌زند مفسد اقتصادی است.

یعقوبی ادامه داد: رئیس قوه قضاییه اعلام کرده که اعدام، مجازات اخلالگران اقتصادی است و اگر کار به‌جایی برسد که اخلال در اقتصاد، کشور و نظام را به هم بریزند همچون تروریست‌های سیاسی و اقتصادی به کارهای زشت خود ادامه دهند و تابع قانون نباشند با آن‌ها برخورد می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی بیان کرد: دشمن از بیرون تحت‌فشار گذاشته و فرصت‌طلب‌ها ملت را در فشار اقتصادی قرار می‌دهند و پسندیده نیست که با احتکار بازار به هم بریزد و مردم در فشار اقتصادی باشند.

یعقوبی جنگ امروز را جنگ اقتصادی دانست و از مسئولان خواست اتاق جنگ تشکیل دهند تا مردم را از شر بلای گرانی خلاص شوند.

وی در ادامه با اشاره به هفته آب و صرفه‌جویی گفت: آب جان جامعه است و با توجه به بحران کم‌آبی همه سعی در مصرف بهینه آب داشته باشند چراکه اسراف عیب ملی کشو ماست.

امام‌جمعه بجنورد ادامه داد: جهاد کشاورزی در مدرن کردن کشاورزی اقدام کند چراکه غرقابی خیانت به جامعه است.

وی بابیان اینکه آمریکا جنایتکار قرن است گفت: حمله امریکا در سال 67 به هواپیمای ایران و غرق آن در دریا چهره واقعی و ضد حقوق بشری آمریکا را نشان داد؛ آمریکا از دروغ‌ترین حکومت‌های زمان است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار