استاندار اصفهان گفت: جهاد دانشگاهی باید با معاونان استاندار ارتباط مستمر داشته باشد چراکه جهاد ایده‌ها را می‌تواند اجرایی کند و ایده‌های نو با جهاد دانشگاهی می‌تواند به هدف برسد.
کد خبر: ۶۲۴۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۶ 27 June 2018

به گزارش تابناک اصفهان : محسن مهرعلیزاده امروز (چهارشنبه) در دیدار با حمیدرضا طیبی رییس جهاد دانشگاهی کشور، اظهار کرد: امروز جهاد به یک نهاد موفق در کشور بدل شده است و مورد وثوق همه قرار دارد، چرا که به منابع علمی معتبر دسترسی دارد و تحقیقات معتبری در همه زمینه‌ها می‌تواند انجام دهد.

وی با بیان اینکه شما به عنوان جهاد دانشگاهی در همه ابعاد تحقیقاتی کاربرد دارید و ما به عنوان استانداری با همه ابعاد فعالیتی باید با یکدیگر همکاری کنیم، ادامه داد: جهاد دانشگاهی باید با معاونان استاندار ارتباط مستمر داشته باشد چرا که جهاد ایده‌ها را می‌تواند اجرایی کند و ایده‌های نو با جهاد دانشگاهی می‌تواند به هدف برسد.

استاندار اصفهان در خصوص بحث سرمایه‌گذاری در استان گفت: یکی از مشکلات مهمی که در استان اصفهان وجود دارد این است که به دلایلی سرمایه‌ها و پروژه‌ها قفل شده است. این در حالی است که اصفهان شهر تاریخی، علم و فناوری، تحقیقاتی و الگو برای همه استان‌های کشور است، اما گاهی این قفل‌ها بر همه محاسنی که ذکر شد سرپوش می‌گذارد.

مهرعلیزاده تأکید کرد: در تلاش هستیم تا سرمایه‌های سرمایه‌گذاران در این استان نخوابد و امیدواریم مجموعه شهيد مدرس جهاد دانشگاهی در اسرع وقت پیگیری و به نتیجه برسد.

استاندار اصفهان ادامه داد: شما با روحیه جهادی ادامه دهید سرمایه‌گذاری‌ها را انجام دهید و من هم به عنوان استاندار اجازه نمی‌دهم که بی‌خیالی و بی توجهی به سرمایه‌گذاران رخ دهد.

وی خاطرنشان کرد: بنده به دنبال کار عملیاتی و قابل وصول در استان اصفهان به خصوص در حوزه آب هستم چرا که آب امروز مسئله اساسی اصفهان است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :