مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: امداد تابستانه فوریت‌های پزشکی اصفهان از ابتدای تیرماه جاری تا پایان شهریورماه با ۱۴۱ پایگاه پیش بیمارستانی آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۶۲۳۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱ 26 June 2018

به گزارش تابناک اصفهان : غفور راستین با اشاره به آغاز طرح امداد تابستانه اظهار داشت: طرح امداد سلامت تابستانی فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از نخستین روز ماه جاری آغاز به کار کرد و تا پایان شهریور ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: برای اجرای این طرح، جلسات هماهنگی با دستگاه‌های مرتبط از جمله پلیس، راهداری، حمل و نقل و هلال احمر برای پیگیری بحث حوادث ترافیکی، ارتقای سلامت مردم و ایمنی راه‌ها برگزار شد و این در حالی است که برای پذیرش بیماران و مصدومان احتمالی حوادث در این طرح، هماهنگی‌های لازم با بیمارستان‌های استان صورت گرفته است.

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان پیرامون حاشیه‌های برگزاری این طرح ادامه داد: در مدت اجرای طرح امداد تابستانه اورژانس 115 در استان، بر استقرار آمبولانس‌ها در ساعات بعداز ظهر و شب در حاشیه جاده‌ها و با چراغ گردان روشن تاکید شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح، توجه ویژه‌ای به ایستگاه‌های راه آهن و فرودگاه‌ها صورت گرفته که در صورت نیاز، استقرار آمبولانس را در این مکان‌ها نیز شاهد خواهیم بود.

راستین افزود: در امداد- سلامت تابستانی سال جاری، اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان با بهره‌گیری از 141 پایگاه شهری، جاده‌ای و هوایی، 800 نفر نیروی انسانی و 15 مرکز اتاق فرمان برای پوشش امدادی حوادث جاده‌ای، ترافیکی و طبیعت‌گردی آمادگی کامل دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار