دادستان قزوین:
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین گفت: بیمارستان ها و مراکز درمانی برای حصول رضایتمندی مراجعین و حفظ حقوق عمومی بیشتر تلاش کنند.
کد خبر: ۶۲۱۱۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰ 20 June 2018

مراکز درمانی برای رضایتمندی مراجعین و حفظ حقوق عمومی تلاش کنند

به گزارش تابناک قزوین،حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی به مناسبت هفته قوه قضاییه و در راستای صیانت از حقوق عامه روز چهارشنبه به طور سرزده از بیمارستان شهید رجایی قزوین بازدید و به مشکلات و درخواست های بیماران و همراهان آنها رسیدگی و دستور مقتضی را صادر کرد.

به گزارش تابناک قزوین،حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی اظهار کرد: تمام مسئولان باید رضایتمندی مراجعین و مردم را در دستور کار قرار دهند و هدف تمامی کارها باید جلب رضایت مردم باشد.

دادستان قزوین خاطر نشان کرد: مراکز درمانی و بیمارستان ها باید تلاش کنند به نحوی رضایت مراجعین حاصل شود که به فرموده رهبر فرزانه انقلاب، جز درد بیماری نگرانی و دغدغه دیگری نداشته باشند.

این مقام قضایی استان احیاء حقوق عامه در ابعاد مختلف خصوصا موضوعات مرتبط با سلامت جامعه را اولویت مهم دستگاه قضایی دانست و بیان داشت: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری که قوه قضاییه باید پرچمدار حقوق عمومی باشد، دادستان ها به عنوان متولیان حفظ و احیای حقوق عامه، همواره موضوعات مرتبط با عوز، سلامت و بهداشت عمومی را رصد می کنند و در صورت ضرورت ورود خواهند کرد.

در این بازدید دستور قضایی لازم برای انجام آزمایش الکل و مواد مخدر از مصدومان و مجروحان تصادفات و درگیری ها صادر و بیمارستان موظف شد از همه مصدومان یاد شده در بدو ورود تست الکل و مواد مخدر به عمل آورده و در صورت مثبت بودن نتایج، مراتب را جهت پیگیری های قضایی به مرجع قضایی اطلاع دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار