کد خبر: ۶۲۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۳ 14 July 2015
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان البرز به تشریح اقدامات صورت گرفته برای تسهیل موج اول سفرهای تابستانی پس از ماه رمضان به البرز پرداخت.
احمد ترکاشوند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، گفت: طی جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر که با حضور استاندار برگزار شد، اقدامات لازم برای خدمت‌رسانی به گردشگران مورد بررسی قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: در این جلسه اقدامات مناسبی برای پیشگیری از ترافیک جاده چالوس در نظر گرفته شد.
ترکاشوند افزود: این اقدامات همکاری با صدا و سیما برای اطلاع رسانی وضعیت راهها، اسکان مسافرین در راه مانده احتمالی و تامین آب و غذای این مسافران به خصوص در مسیر جاده چالوس را نیز شامل می‌شود.
این مسئول در ادامه گفت: علاوه بر مراکز اقامتی موجود در سطح استان، هماهنگی‌های لازم با مدارس برای اسکان مسافرین نیز صورت گرفته است و در این خصوص هیچ مشکلی وجود ندارد.
ترکاشوند اذعان کرد: خودپردازها و همچنین جایگاه‌های سوخت سطح استان از دیگر مواردی بود که در ستاد اجرایی خدمات سفر مورد بحث قرار گرفت و تمهیدات لازم در این خصوص در نظر گرفته شده است تا گردشگران به راحتی از خدمات آن بهره مند شوند.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان البرز اظهارکرد: هماهنگی‌های لازم با پلیس راه استان نیز صورت گرفته و پرسنل پلیس راهدر طول ایام سفر در تمامی راههای استان به طور موثر حضورخواهند داشت تا از حوادث احتمالی به نحو احسن پیشگیری شود.
وی در پایان با اشاره به تیم نظارت تلفیقی استان در حوزه گردشگری گفت: این تیم متشکل از نمایندگان شش دستگاه نظارتی شامل دانشگاه علوم پزشکی، اماکن، سازمان صنعت معدن تجارت، اتاق اصناف و تعزیرات است و از چهارشنبه هفته جاری کار خود را برای نظارت بر امور گردشگری استان آغاز خواهد کرد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار