کد خبر: ۶۱۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷ 14 July 2015
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: امکانات لازم برای حضور مسافران به شهرستان ضروری است.
به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، ابوالقاسم پالیزگیر ظهر امروز در جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان ساوجبلاغ با بیان اینکه باید تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان آماده حضور مسافران در این ایام باشند، افزود: ارائه امکانات به مسافران و ایجاد زمینه‌های لازم برای حضور مسافران یکی از مهمترین اولویت‌ها قرار گیرد.
وی با اشاره به نزدیک شدن به عید سعید فطر، تعطیلات و به‌طور قطع آغاز مسافرت‌ها تأکید کرد: در این راستا باید اقدامات و شرایط لازم برای حضور مسافران در این شهرستان اندیشیده شود.
فرماندار ساوجبلاغ بیان داشت: با توجه به وجود مراکز گردشگری و جاذبه‌های تفریجی در این شهرستان لذا ساوجلاغ نیز مورد توجه برخی از گردشگران و مسافران است که لازم است تدابیر و برنامه‌ریزی‌های لازم برای ورود آنان اندیشیده شود.

پالیزگیر خاطرنشان کرد: در این راستا دستگاه‌های مختلف باید آمادگی برای اسکان احتمالی مسافران در این شهرستان را داشته باشند.
وی آماده‌سازی پارک سوار در لاین‌های شمالی و جنوبی، تهیه و تدارک چادرهای اسکان، اطلاع‌رسانی مسیرهای ورودی و خروجی به بزرگراه، پیش‌بینی توزیع بروشور برای معرفی مناطق و جاذبه‌های گردشگری شهرستان را از مهم‌ترین اقداماتی دانست که باید هرچه سریع‌تر انجام شود.
فرماندار ساوجبلاغ گفت: همچنین هماهنگی برای استفاده از ظرفیت راه‌آهن، تمهیدات خاص محیط زیستی و بهداشتی و رفاهی در مناطق اسکان مسافران از دیگر موارد مهمی عنوان کرد که باید مدنظر ادارات خدمات‌رسان در شهرستان قرار گیرد.
وی همچنین نظارت بر قیمت‌ها و بهداشت اصناف، نظارت بر شارژ مستمر خودپردازها، کشیک تیم پزشکی و نظارت بر ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح شهرستان را نیز از سوی مسئولان خواستار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار