مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرمانشاه به وجود 189 بوستان محله‌ای در این شهر اشاره کرد و گفت: بافت مرکزی و شهرک‌های ضلع شرقی کرمانشاه با فقر فضای سبز مواجه است.
کد خبر: ۶۱۵۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹ 03 June 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،سیروس کومه ، اظهار داشت: ایمن‌سازی وسایل بازی در بوستان‌ها محله کرمانشاه با همکاری اداره‌کل استاندارد استان از 2 سال پیش آغاز شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرمانشاه ادامه داد: از بهمن‌ماه سال 96 تا‌کنون، 20 مجموعه جدید و مدرن در سطح پارک‌های کرمانشاه نصب شده است و حدود 50 دستگاه فلزی غیراستاندارد در سطح پارک‌ها، نیز جمع‌آوری شده است.

وی تصریح کرد: تجهیزاتی که از قبل در پارک‌ها نصب شده بود و نیاز به استاندارد‌سازی داشت نیز به یک حد استاندارد رسانده‌ایم.

به گفته کومه، از پایان سال گذشته تا‌کنون، حدود 10 هزار متر‌مربع کف‌پوش وسایل بازی کودکان در سطح پار‌ک‌های شهر کرمانشاه نصب شده است.

وی با بیان اینکه شهر کرمانشاه 189 بوستان محله‌ای دارد، افزود: پراکندگی فضای سبز و پارک‌های محله‌ای متناسب با مناطق مختلف شهر نیست به طوری که بافت مرکزی و شهرک‌های ضلع شرقی کرمانشاه همچنان با کمبود فضای مواجه است.

این مسؤول یادآور شد: سعی شده در این مناطق زمین‌هایی با کاربری فضای سبز شناسایی شود تا به صورت پارک محله‌ای بهره‌برداری شود، اما هنوز نتوانسته‌ایم پراکنش مناسب را در سطح شهر کرمانشاه ایجاد کنیم.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار