مدیر امور اجتماعی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان:
تابناک: مدیر امور اجتماعی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان گفت: با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر، اداره بهزیستی، اتوبوسرانی و دیگر ارگان‌ها امروز اتوبوس پیشگیری از اعتیاد در منطقه حصه به حرکت در می‌آید.
کد خبر: ۶۱۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸ 13 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، حمیدرضا میرپویا با اشاره به هدف از اجرای طرح به حرکت درآوردن اتوبوس‌های پیشگیری از اعتیاد اظهار کرد: با هماهنگی شرکت اتوبوسرانی، یک واحد اتوبوس با هدف آگاه کردن شهروندان از مضرات انواع مواد مخدر، اطلاع‌رسانی به اقشار مختلف مردم در محلات پر خطر اصفهان به حرکت درمی‌آید.

وی در ادامه گفت: بعد از ارائه این پیشنهاد در کمیته آموزش و پیشگیری از مواد مخدر، تصمیم بر این گرفته شد که یک دستگاه اتوبوس به مدت 6 ماه در اختیار بهزیستی قرار بگیرد و هر روز با قرار گرفتن در یکی از محلات شهر، کارشناسان و مشاوران مستقر در اتوبوس، بسته‌های فرهنگی را در اختیار مردم قرار دهند.

مدیر امور اجتماعی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان با اشاره به خدمات موجود در اتوبوس پیشگیری از اعتیاد بیان کرد: در این اتوبوس خدماتی چون گردونه اعتیاد با هدف معرفی انواع مواد مخدر و اثرات منفی آن بر بدن، توزیع دی.وی.دی و بسته‌های فرهنگی به مردم، کتاب‌های مختلف با موضوع پیشگیری از مواد مخدر، حضور مشاوران بهزیستی در اتوبوس به مردم ارائه می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های دیگر معاونت امور اجتماعی سازمان فرهنگی تفریحی گفت: درصدد هستیم که در طول 6 ماه، در روزهای پنج‌شنبه و جمعه‌ اقدام به برگزاری تئاتر خیابانی در پارک‌ها و فضای سبز کنیم تا هنرمندان تئاتر بتوانند مردم را به سمت اتوبوس پیشگیری از مواد مخدر هدایت کنند.

میرپویا بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده همچنین بر آن هستیم که در این 6 ماه اقدام به اجرای تئاتر عروسکی از ساعت 8 تا 12 ظهر در محلات مختلف با هدف اعلام تردد اتوبوس‌ در محله مورد نظر کنیم.

وی تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده اتوبوس پیشگیری از اعتیاد فردا در ملک‌شهر، روز چهارشنبه در بهارستان (فاز3) و روز پنج‌شنبه نیز در یکی از محلات منطقه حصه تردد کند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :