رئیس اورژانس ۱۱۵ استان اصفهان گفت: خیرین استان اصفهان تاکنون در احداث ۲۸پایگاه اورژانس ۱۱۵ در استان اصفهان مشارکت داشته اند.
کد خبر: ۶۱۱۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸ 25 May 2018

به گزارش تابناک : غفور راستین، رئیس اورژانس 115 استان اصفهان با اشاره به همکاری خیرین در حوزه سلامت و همچنین راه اندازی پایگاه اورژانس 115 در بخش های مختلف این استان گفت: تاکنون در احداث 28پایگاه اورژانس با کمک 84 میلیارد ریالی در استان اصفهان مشارکت داشته اند.

وی افزود: در حال حاضر 142 پایگاه فوریت های پزشکی در استان اصفهان فعالیت می کنند و روزانه 400 ماموریت توسط این مراکز انجام می شود که این میزان در مقاطع مختلفسال متغییر است.

راستین ادامه داد: در حال حاضر 40 پایگاه اورژانس در استان اصفهان کم است که نیازمند همکاری خیرین با دولت برای راه اندازی این مراکز است.

وی اضافه کرد: 10 درصد از ماموریت های پایگاه های اورژانس استان اصفهان به دلیل کمبود امکانات با مشکل انجام می شود که در صورت توسعه این پایگاه ها و تحقق برنامه این مشکل هم حل خواهدشد.

رئیس اورژانس 115 استان اصفهان با اشاره به اینکه خیرین در احداث ساختمان های اورژانس مشارکت می کنند، یادآورشد: در صورت احداث مکان پایگاه توسط خیرین و مسئولان محلی دولت با yتخصیص آمبولانس و نیرو همکاری می کند.

 

 

منبع : شبستان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار