رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاح‌طلبان در استان اصفهان:
تابناک: رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاح‌طلبان در استان اصفهان از تشکیل شورای راهبردی اصلاح‌طلبان برای حضور انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۶۰۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰ 12 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، علی نکویی شامگاه شنبه در همایش «حمایت از فرزندان شجاع ملت تا رسیدن به توافق خوب» در جمع اعضای حزب مردم‌سالاری استان اصفهان اظهار کرد: حزب مردم‌سالاری ابزارها و گستردگی لازم در سراسر کشور را داراست.

وی با اشاره به روند مذاکرات هسته‌ای و همچنین تلاش‌‌های تیم مذاکره‌کننده ابراز امیدواری کرد در ساعات باقی‌مانده از مذاکرات، تیم دیپلماسی کشورمان بتواند در مقابله با ابرقدرت‌های جهان به پیروزی دست یابد.

رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاح‌طلبان گفت: ایران در صورت توافق یا عدم توافق برنده این میدان است زیرا ایران توانست فرهنگ گفتمان و مذاکره با دشمن را پیروز کند.

وی در ادامه به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی اشاره و اظهار کرد: این شورا با راه‌اندازی و تشکیل شورای راهبردی اصلاح‌طلبان در استان اصفهان و همچنین جلسات، نشست‌ها، فعالیت‌های گروهی و تیمی خود را آغاز کرده تا از ارزش‌ها و کیان اصلاحات در استان اصفهان دفاع کند.

نکویی با اشاره به کاهش آرا نمایندگان شهرستان اصفهان در انتخابات دوره گذشته مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: یک روزی نمایندگان شهرستان اصفهان با 500 هزار رأی به مجلس راه پیدا می‌کردند اما امروز نماینده‌ای با 70 هزار رأی در مجلس شورای اسلامی داریم و این دون شأن اصفهان است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار