رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان البرز از پیشنهاد فرودگاه پیام برای اتصال خطوط ریلی استان به کشور خبر داد و گفت: این پیشنهاد به سازمان برنامه‌وبودجه ارسال می‌شود.
کد خبر: ۵۹۷۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵ 28 April 2018
به گزارش تابناک : زهرا عربشاهی در نشست شورای اقتصاد مقاومتی استان، بابیان اینکه حمایت از کالای ایرانی ضروری است، اظهار کرد: البرز سال گذشته ۲۰ جلسه اقتصاد مقاومتی و ۲۹۹ پروژه ملی و تعریف‌شده داشته است.
 
وی در ادامه با اشاره به تحقق۱۶۰ درصدی ایجاد شغل در استان، تأکید کرد: ۳۸ پروژه در سال گذشته به بخش خصوصی واگذارشده است.
 
عربشاهی به موضوع حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد و گفت: هشت برنامه از ۱۲ برنامه اقتصاد مقاومتی مانند سیاست‌های پولی و ارزی، گفتمان سازی و فرهنگ‌سازی، ارتقاء توان تولید و غیره ارتباط مستقیم با تولید داخل دارد.
 
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان البرز با اشاره به تأکید استاندار البرز مبنی بر پیگیری کارگروه‌های اقتصاد مقاومتی در استان، گفت: این کارگروه‌ها می‌توانند به تحقق شعار سال بیانجامد.
 
عربشاهی با اشاره به اینکه پیشنهادی از فرودگاه پیام مبنی بر اتصال خطوط ریلی البرز به خطوط ریلی کشور دریافت شده است، خاطرنشان کرد: خطوط ریلی در سطح ملی پیگیری می‌شود و استان نمی‌تواند به این فرودگاه کمکی کند. اما این موضوع به سازمان برنامه‌وبودجه ارسال می‌شود.
 
 
 
 
منبع : شهرفردا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار