محمدرضایی:
تابناک: رییس انجمن حمایت از کشاورزان شهرستان اصفهان گفت: شهرداری باید بند سنگی ایجاد شده در بستر روخانه را تخریب کند وگرنه کشاورزان شرق اصفهان خود اقدام خواهند کرد.
کد خبر: ۵۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۸ 18 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، حسین محمدرضایی، اظهار کرد: شهرداری اصفهان در آذر ماه امسال پس از بسته شدن آب مرحله اول کشت شرق با واسطه فرمانداری در راستای بالا آوردن آب درمسیر رودخانه در شهر، اقدام به ایجاد بند سنگی در حوالی پل بزرگمهر کرد.

وی تاکید کرد: طبق قول و قرارها، شهرداری باید این بند و سایر بندها را تخریب می‌کرد زیرا مانع بازگشایی آب در مرحله دوم کشت پاییزه بود و اگر این نهاد به این امر بی‌توجهی کند کشاورزان شرق اقدام به تخریب بندها می‌کنند.

رییس انجمن حمایت از کشاورزان شهرستان اصفهان با بیان اینکه ساماندهی بستر کف رودخانه در شرق نیز با کندی در حال اجراست، خاطر نشان کرد: ساماندهی بستر زنده‌رود باید از سراب تا پایاب باشد و برای این کار هم به بودجه نیاز است و هم مسوولان باید تلاش بیشتری برای برداشتن بندها در مناطق بالادستی انجام دهند.

محمدرضایی با اشاره به بازگشایی موقت آب زاینده‌رود در روزهای آینده برای نجات کشت غله شرق اصفهان، اظهار امیدواری کرد که وزیر نیرو به تعهد خود برای دادن آب در مرحله دوم عمل کند چرا که در غیر این صورت کشاورزان و از سوی دیگر اقتصاد کشور دچار خسارت سنگینی خواهد شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار