تابناک: سرپرست میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری شهرستان گلپایگان گفت: نظافت اطراف بناهای تاریخی از جمله مناره و مسجد جامع گلپایگان و... بهتر از سال‌های قبل انجام شود.
کد خبر: ۵۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۳ 18 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، مهدی نوبخت عصرروز گذشته (سه شنبه) در دومین جلسه ستاد هماهنگی سفرهای نوروزی که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: برای نوروز امسال 8 هزار نقشه راهنمای گردشگری گلپایگان، نرم‌افزار مسافریار و معرفی جاذبه‌های تاریخی شهرستان برروی گوگل‌مپ به صورت آنلاین و آفلاین به مسافران نوروزی داده خواهد شد.

وی ادامه داد: در دو اثر تاریخی مناره گلپایگان و ارگ گوگد راهنمای گردشگری جهت معرفی این آثار به گردشگران به صورت مستمر حضور خواهند داشت و در صورت تامین اعتبار این روند در مسجد جامع گلپایگان نیز اجرا خواهد شد.

سرپرست میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان گلپایگان با اشاره به نظافت سرویس‌های بهداشتی جایگاه‌های سوخت دررابطه با آثارتاریخی گفت: نظافت اطراف بناهای تاریخی از جمله مناره و مسجد جامع گلپایگان و نظافت عمومی روستاها در ایام نوروز بهتر از سال‌های قبل انجام شود.

هم‌چنین رییس صنعت معدن تجارت گلپایگان گفت: از پانزدهم ماه آینده تا 15 فروردین ماه سال 94 با همکاری نیروی انتظامی، اصناف، دامپزشکی، شبکه بهداشت و تعزیرات طرح نظارت نوروزی را در شهرستان اجرا خواهیم کرد.

علی یوسفی یادآورشد: از پنجم تا 25 اسفند ماه سال جاری شاهد فروش فوق العاده برخی صنوف همچون پوشاک، کیف، کفش و... در شهرستان خواهیم بود که اکنون در حال برنامه‌ریزی‌های لازم با اصناف هستیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :