تابناک: به‌منظور برگزاری مطلوب این جلسات، در انتخاباتی که با حضور نمایندگان رسانه‌های الکترونیک برگزار شد، محمد قاسمی، سرپرست خبرگزاری مهر در استان اصفهان به‌عنوان نماینده خبرگزاری‌ها و آقای حسین صادق‌زاده، مدیرمسئول سایت مفتاح به‌عنوان نماینده پایگاه‌های خبری تحلیلی استان اصفهان برای مدت 6 ماه انتخاب شدند.
کد خبر: ۵۷۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۳ 05 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، حجت‌الاسلام حبیب رضا ارزانی ظهر امروز در نشست صمیمانه با نمایندگان خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری تحلیلی با آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه‌داران، با گرامی داشت لیالی قدر برگزاری جلسات مشترک با اصحاب رسانه را گام مؤثری در راستای توسعه فعالیت‌های فرهنگی دانست و اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های مطلوبی برای توسعه فعالیت‌های مطبوعات در نظر گرفته‌ شده است.

وی به بررسی فعالیت‌های هیئت‌ منصفه مطبوعات برای حمایت از مطبوعات در مباحث حقوقی پرداخت و گفت: هیئت‌منصفه مطبوعات برای این است که شکوائیه‌های مرتبط با رسانه‌ها را مورد بررسی قرار دهد و معمولاً هر دو ماه یک‌بار برگزار می‌شود که طی آن به دادگاه‌های رسیدگی به مسائل رسانه‌ها کمک مشورتی می‌کند.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در ادامه سخنان خود از برگزاری مراسم روز خبرنگار در 17 مرداد ماه خبر داد و گفت: مقرر شد از 4 منبع خانه مطبوعات، انجمن صنفی روزنامه‌نگاران، سایت سمان و انجمن خبرنگاران ورزشی، خبرنگاران استان اصفهان شناسایی و در این مراسم از آنها تجلیل می‌شود.

ارزانی در ادامه سخنان خود از برگزاری جشنواره مطبوعات اصفهان در دی‌ماه سال جاری خبر داد و اذعان کرد: جشنواره مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان، با همفکری و همکاری خبرنگاران انجام و اجرایی می‌شود.

وی همچنین افزود: با توجه به درخواست خبرنگاران، هیئت داوری این جشنواره از مطبوعات از اعضای هیئت‌علمی و اساتید دانشگاه برگزیده می‌شوند.

در ادامه این جلسه مقرر شد، این جلسات هر سه ماه یک‌بار به‌صورت مداوم برگزار شده و به‌منظور تقویت تعامل رسانه‌ها، نامه‌هایی شامل درخواست‌ها و نیاز خبرنگاران به معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد و استاندار اصفهان ارسال شود.

همچنین به‌منظور برگزاری مطلوب این جلسات، در انتخاباتی که با حضور نمایندگان رسانه‌های الکترونیک برگزار شد، محمد قاسمی، سرپرست خبرگزاری مهر در استان اصفهان به‌عنوان نماینده خبرگزاری‌ها و آقای حسین صادق‌زاده، مدیرمسئول سایت مفتاح به‌عنوان نماینده پایگاه‌های خبری تحلیلی استان اصفهان برای مدت 6 ماه انتخاب شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :