تابناک: تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال با پیروزی مقابل میثاق تهران ۳ امتیاز مسابقه را کسب کرد.
کد خبر: ۵۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۲ 17 February 2015
به گزارش تابناک، دیدار تیم‌های فوتسال گیتی‌پسند اصفهان و میثاق تهران عصر امروز در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در سالن پیروزی اصفهان برگزار شد.

گیتی‌پسندی‌ها که در هفته های گذشته تلاش بسیاری برای رسیدن به صدر جدول کرده بودند، امروز به دنبال کسب هر سه امتیاز مسابقه بودند و در نهایت با پیروزی سه بر دو، تیم حریف را از میان برداشتند.

گیتی پسند در نیمه نخست بازی تلاش بسیاری برای گلزنی کرد اما نتوانست به هدف خود دست پیدا کند و پیروزی تیم اصفهانی به نیمه دوم موکول شد.

شاگردان محمد کشاورز اما در نیمه دوم تلاش بسیاری برای گلزنی کردند و توانستند با گلزنی در این بازی، مقابل تیم حریف به پیروزی برسند.

بازیکنان تیم اصفهانی در نیمه دوم بسیار خوب ظاهر شده و توانستند با به ثمر رساندن سه گل، سه امتیاز مسابقه را از آن خود کنند.

برای گیتی‌پسند در این مسابقه مهدی جاوید و احمد اسماعیل‌پور(۲ گل) گلزنی کردند و دو گل تیم میثاق نیز توسط مجتبی حسن‌نژاد موسی حسن‌دوست به ثمر رسید.

محمد کشاورز پس از این پیروزی در گفت و گو با یکی از رسانه ها گفت: بازی خیلی خوبی بود که ما در اکثر دقایق حریف را پرس کرده و تحت فشار گذاشتیم و توپ را بیشتر در زمین آنها نگه داشتیم تا در نهایت هم به نتیجه دلخواهمان رسیدیم و سه امتیاز شیرین و حساس گرفتیم.

وی افزود: میثاق هم تیم خیلی خوبی بود. در این بازی نیمه اول را ما خوب بودیم اما نیمه دوم متعادل پیش رفت هر چند که تیم میثاق چند دقیقه آخر را به دلیل اینکه عقب بود فشار بیشتری به ما وارد کرد اما غیرت بازیکنان گیتی پسند و دفاع منطقی بعد از روحیه تهاجمی که دوباره ما را پیش انداخت باعث شد تا میثاق را از پیش روی برداریم.

سرمربی گیتی پسند با بیان اینکه میثاق در ادوار مختلف لیگ معمولا گربه سیاه این تیم بوده است، متذکر شد: ارزش های زیادی در این برد نهفته بود که یکی از آن ها این بود که موفق به شکست تیمی شدیم که گربه سیاه ما بود و در سال های گذشته یا ما را برده بود یا مساوی کرده بود اما ما در روزی که سه امتیاز نیاز داشتیم آنها را بردیم که عملکرد تیم فوق‌العاده بود. این نشانه خوبی در تیم گیتی پسند است.

کشاورز در خاتمه با بیان اینکه بازیکنانش این برد را از این لحظه فراموش می کنند به بازی حساس تیمش برابر تاسیسات دریایی تهران اشاره کرده و یادآور شد: ما این بازی افشین کاظمی را در اختیار نداشتیم اما هفته آینده او را هم داریم و به همین خاطر حالا با تمام قدرت به تهران می‌آییم تا انشاالله یک بازی خوب برابر تاسیسات انجام دهیم.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار