رئیس اداره هنری اداره ارشاد استان اصفهان خبر داد
تابناک: رئیس اداره هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: مهلت ارسال تصاویر برای دهمین جشنواره ملی جلوه‌های رضوی در هنرهای سنتی اصفهان در پنج رشته نگارگری، تشعیر، تذهیب، گل و مرغ و طراحی نقوش سنتی تا 15تیر ماه جاری تمدید شد.
کد خبر: ۵۷۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲ 05 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، بهزاد بابایی با اشاره به موضوعات در نظر گرفته شده در این جشنواره اظهار کرد: نماز عید فطر، حرم رضوی، القاب حضرت رضا(ع)، شهادت حضرت رضا(ع)، کاروان‌ها و زائران غریب طوس، جاده ولایت از شلمچه تا طوس و حضور امامزادگان در ایران از جمله موضوعاتی است که شرکت‌کنندگان باید متناسب با آنها آثار خود را ارسال کنند.

وی در ادامه ضمن بیان اینکه جشنواره ملی جلوه‌‌های رضوی به صورت ملی برگزار می‌شود، افزود: در این جشنواره شرکت‌کنندگان ضمن رقابت با یکدیگر، می‌توانند با توانمندی‌ها و آثار هم آشنا شوند.

رئیس اداره هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان بیان کرد: ثبت‌نام دوره دهم این جشنواره از طریق پایگاه اطلاع رسانی Esfahan.shamstoos.ir در حال انجام است و بر همین اساس متقاضیان باید فرم ثبت‌نام درج شده در پایگاه مذکور را تکمیل کنند.

وی با اشاره به ملاک انتخاب داوران در این جشنواره عنوان کرد: به منظور داوری آثار هنرمندان درصدد هستیم که از توانمندی‌های هنرمندان اصفهان استفاده کنیم، چرا که در حال حاضر در این شهر هنرمندان برجسته بسیاری فعالیت می‌کنند که هر کدام از ظرفیت‌های بسیاری برخوردار هستند.

بابایی تصریح کرد: پس از ارسال آثار به دبیرخانه، در روز 29 مرداد ماه جاری همزمان با مراسم تجلیل از امامزادگان بقاع متبرکه، اقدام به افتتاح نمایشگاه آثار جشنواره جلوه‌های رضوی در موزه هنرهای معاصر می‌کنیم و بعد از ظهر آن روز نیز در مراسم اختتامیه نمایشگاه از برگزیدگان این جشنواره تجلیل می‌کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :