سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه از کشف حدود ۱۲۰ کیلوگرم آلایش دامی غیرمجاز در پایانه "کاویانی" کرمانشاه خبر داد که در حال حمل به مقصد تهران، آن هم به وسیله اتوبوس بوده است.
کد خبر: ۵۷۵۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳ 07 March 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، دکتر صیاد غلامی با اعلام این خبر اظهار کرد: طی گزارشی مبنی بر جابجایی مقداری آلایش دامی غیرمجاز در ترمینال کاویانی کرمانشاه دریافت کردیم و سریع عازم محل شدیم.

وی ادامه داد: حدود 120 کیلوگرم آلایش دامی غیرمجاز در حال جابجایی با اتوبوس بود که مقصد آن نیز ظاهرا تهران اعلام شد.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه جابجایی این فرآورده‌ خام دامی بدون اخذ هرگونه مجوز از دامپزشکی صورت گرفته بود، عنوان کرد: آلایش کشف شده، بی‌هویت بود و محل استحصال آن نیز نامشخص بود.

غلامی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر حمل هرگونه فرآورده خام دامی نیز نیازمند اخذ مجوز از دامپزشکی آن هم توسط خودروهای یخچالدار مخصوص است اما این محموله فاقد مجوز حمل و نقل قرنطینه ای بودند و قرار بود با اتوبوس و به شکل غیر مجاز جابجا شود.

وی یادآوری کرد: این محموله ضبط و به شکل بهداشتی و بر اساس مقررات دامپزشکی امحاء شد و فرد خاطی نیز برای طی مراحل قانونی به دستگاه‌های قضایی ارجاع شد.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه ضمن قدردانی از مردم که تخلفات اینچنینی را به دامپزشکی گزارش می‌کنند، افزود: جابجایی و حمل هرگونه فرآورده های خام دامی بدون اخذ مجوز از دامپزشکی تخلف است و با افراد خاطی برخورد خواهد شد.

دکتر غلامی از مردم خواست هرگونه تخلف بهداشتی را از طریق پل ارتباطی تلفنی ۱۵۱۲ و یا سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ به کارشناسان اداره کل دامپزشکی اطلاع دهند‌‌.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار