معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: طبق آخرین نقشه‌های هواشناسی از اواسط امروز سامانه بارشی از مناطق غرب و جنوب وارد استان می‌شود.
کد خبر: ۵۷۱۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹ 27 February 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- مهرداد قطره اظهار کرد: طبق آخرین نقشه‌های هواشناسی از اواسط امروز سامانه بارشی از مناطق غرب و جنوب وارد چهارمحال و بختیاری می‌شود.
وی با اشاره به اینکه عمده فعالیت این سامانه بارشی در مناطق غرب و کوهرنگ خواهد بود، افزود: با فعالیت این سامانه بارشی در دیگر مناطق استان تا صبح فردا شاهد رگبارهای پراکنده خواهیم بود.
معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در 24 ساعت گذشته کوهرنگ با دمای منفی یک درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین و لردگان با دمای 14 درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقط استان بود و کمینه دما در شهرکرد نیز در این مدت دو درجه سانتی‌گراد و بیشینه دما 12 درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.
قطره با بیان اینکه ارتفاع فعلی برف در ایستکاه چلگرد 20 سانتی‌متر است، ادامه داد: با خروج این سامانه بارشی از استان دمای هوا دو تا سه درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد.
وی گفت: علی‌رغم بارش‌های اخیر، میزان بارش‌های استان از ابتدای سال زراعی جدید تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته 57 درصد و نسبت به میانگین بلند مدت 62 درصد کاهش داشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار