رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای شهر اصفهان:
تابناک: رئیس کمیسیون بهداشت شورای شهر اصفهان باانتقاد از عملکردشهرداری برای نظافت و جمع آوری زباله‌ها گفت:گزارشهایی مبنی برکم کاری شهرداری برای نظافت شهر ارائه شده که شهرداری بایدبه این مسئله توجه کند.
کد خبر: ۵۷۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸ 04 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، غلامحسین صادقیان پیش از ظهر شنبه در نود و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با دعوت از مردم اصفهان برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: در این راستا از مسئولان و مدیران شهری تقاضا داریم برنامه‌ریزی خوبی به منظور ارائه تسهیلات برای شرکت کنندگان در راهپیمایی داشته باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب سیاست‌های برنامه ششم توسعه را در ۸ فصل و ۸۰ بند برای برنامه‌ریزی به رئیس جمهور ابلاغ کرده اند، افزود: این بندها حول محور اقتصاد مقاومتی، پیشتازی در علم و فناوری و تعالی و مقاوم سازی فرهنگی طراحی شده است.

رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه دولت باید با توجه به این سیاست‌ها برنامه‌ریزی‌های اساسی را دنبال کند، ادامه داد: از این رو از آنجایی که شهرداری نیز در حال تدوین برنامه ۱۴۰۰ است ضروری است که در تدوین برنامه‌ها به منویات رهبر معظم انقلاب در این زمینه توجه داشته باشد.

وی با بیان اینکه شهرداری باید در تدوین برنامه ۱۴۰۰ ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد را مورد توجه ویژه قرار دهد، افزود: همچنین برنامه‌ریزی برای جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی و توسعه زیرساخت‌هایی همچون حمل و نقل عمومی و تفریحات سالم در دستور کار قرار گیرد.

صادقیان با بیان اینکه توجه ویژه به هویت بخشی و سیما و منظر شهری نیز باید در دستور کار شهرداری اصفهان قرار گیرد، ابراز داشت: باید یادآور شوم که اگر شهرداری از زمان بعد از انقلاب تاکنون تمام ساخت و سازهای خود از جمله فرهنگسراها، کتابخانه‌ها و دیگر مراکز را مطابق با معماری اسلامی ساخته بود ، اکنون سرمایه‌های خوبی در شهر اصفهان داشتیم.

وی توجه به شرایط زیست محیطی شهر اصفهان در تدوین برنامه ششم توسعه را ضروری عنوان کرد و گفت: مشکلات زیست محیطی در حوزه آب و هوا از چالش‌های شهر اصفهان است که باید بیش از پیش و در حد کیفی و نه کمی مورد توجه مسئولان شهرداری قرار گیرد.

رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه با انتقاد از عملکرد شهرداری در خصوص نظافت شهر و جمع آوری زباله‌ها ابراز داشت: اخیراً گزارشاتی از گوشه و کنار شهر مبنی بر کم کاری شهرداری در خصوص نظافت شهر و جمع آوری زباله‌ها ارائه می‌شود که شهرداری باید به این امر توجه کند.

وی ادامه داد: اول تیر ماه پایان قرار داد شهرداری با شرکت‌های پیمانکار قبلی شهرداری در بحث خدمات شهری است و در این زمان همچنین قرارداد شرکت‌‌های جدید منعقد می‌شود و از این رو تذکر داده می‌شود که بر نحوه عملکرد این شرکت‌ها نظارت بیشتری صورت گیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار