هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر؛
تابناک: سپاهان و ذوب‌آهن تاکنون 27 بار با یکدیگر دیدار کرده‌اند که در این بین سهم سپاهانی‌ها 12 پیروزی بوده است.
کد خبر: ۵۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۳ 17 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، یک بار دیگر دربی اصفهان در حال نزدیک شدن است تا فارغ از هیاهوی روزمره بنشینیم به تماشای هنرنمایی تیم‌های صنعتی کشور.

در یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال، دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن به مصاف هم می‌روند تا دربی واقعی فوتبال ایران را به همگان نشان دهند و یادآور شوند که بی‌جهت این دو تیم طی سالیان اخیر نتوانسته‌اند به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کنند.

در دیدار روز جمعه در صورتی‌ که سپاهان موفق به کسب سه امتیاز شود و در طرف دیگر استقلال نتواند با سه امتیاز کامل از دیدار با گسترش فولاد خارج شود می‌تواند حتی صدرنشینی لیگ را از آن خود کند.

ذوبی‌ها نیز که هم‌اکنون در اوج آمادگی به سر می‌برند و حریفان ریز و درشت خود را یکی پس از دیگری از پیش روی برمی‌دارند می‌توانند حریف بسیار خطرناکی برای طلایی‌پوشان سپاهان باشند هر چند غیبت مسعود حسن‌زاده و کارلوس سانتوس در این دیدار می‌تواند برای این تیم گران تمام شود.

دو تیم فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن تاکنون 27 مرتبه رو در روی یکدیگر قرار گرفته‌اند که تاکنون 12 پیروزی سهم سپاهانی‌ها و 9 برد برای ذوبی‌ها رقم خورده و 6 دیدار دو تیم نیز تاکنون به تساوی رسیده است.

گفتنی است در دیدارهای گذشته دو تیم تاکنون 60 گل به ثمر رسیده که سهم طلایی‌پوشان 36 گل و سهم ذوبی‌ها 24 گل بوده است.

بازی رفت دو تیم نیز با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید، با توجه به شرایط و اوج گرفتن هر دو تیم انتظار تکرار نتیجه تساوی انتظار دور از ذهنی نیست اما بازیکنان این دو تیم باید بدانند نتیجه تساوی دردی از هیچ‌یک از آنها دوا نمی‌کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :