رئیس شرکت آبفار اصفهان:
تابناک: رئیس شرکت آبفار اصفهان گفت: به علت فرسودگی و سن بالای شبکه لوله آب آشامیدنی در استان اصفهان، ۳۰ درصد از آب آشامیدنی استان از بین می‌رود.
کد خبر: ۵۵۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷ 30 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، محمدحسین قرائتی عصر امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات آب روستایی نطنز با اشاره به برنامه‌ها و اولویت‌های این شرکت اظهار داشت: یکی از اولویت‌های این شرکت جلوگیری از هدررفت آب در شبکه آب رسانی بخش روستائی است.

وی پیرامون میزان هدر رفت آب در شبکه روستائی استان اصفهان افزود: به‌علت فرسودگی و قدمت بالای شبکه‌های آب روستایی، 30 درصد آب در سطح شبکه آبرسانی روستاها در استان از بین می‌رود.

رئیس شرکت آبفار اصفهان به مشکلات موجود در شبکه آب‌رسانی در روستاهای شهرستان نطنز گفت: یکی از مشکلات آب در روستاهای شهرستان نطنز کمبود آب در برخی روستاهای بخش مرکزی نطنز است.

وی تصریح کرد: براساس اخبار رسیده، تامین آب برای این روستاها به صورت اضطراری و آب‌رسانی به‌صورت سیار انجام می‌شود و در این راستا از فرمانداری شهرستان نطنز انتظار مساعدت و همراهی داریم.

قرائتی پیرامون ضرورت اصلاح الگوی مصرف بیان کرد: یکی از مسائلی که سبب کاهش آب مصرفی و افت آب‌های زیر زمینی می‌شود، افزایش بی‌رویه استفاده از چاه‌های آب است که کاهش شدید منابع آبی را به دنبال دارد و باید در این زمینه اقدامات جدی از سوی مسئولان صورت گیرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار