جهت اعزام به بازی‌های المپیک آسیایی اندونزی 2018 جاکارتا
رئیس انجمن پنچاک‌سیلات استان قزوین با اشاره به مسابقات انتخابی درون اردوی تیم ملی پنچاک‌سیلات گفت: در این رقابت‌ها تهمینه کربلایی‌صادقی رزمی‌کار قزوینی جهت اعزام به بازی‌های المپیک آسیایی اندونزی 2018 جاکارتا فیکس تیم ملی شد.
کد خبر: ۵۴۶۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵ 02 January 2018

 سیدعلی غیاث‌الحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در قزوین از برگزاری مسابقات انتخابی درون اردوی تیم ملی پنچاک‌سیلات اظهار داشت: در این رقابت‌ها تهمینه کربلایی‌صادقی رزمی‌کار قزوینی توانست با غلبه بر حریفان جهت اعزام به بازی‌های المپیک آسیایی اندونزی 2018 جاکارتا فیکس تیم ملی شد.

وی ادامه داد: در مسابقات انتخابی درون اردوی تیم ملی پنچاک‌سیلات که در سالن رزمی مجموعه ورزشی شهید کبکانیان برگزار شد، سه ملی‌پوش تیم بانوان پنچاک‌سیلات معرفی شدند که در این میان نام تهمینه کربلایی‌صادقی هم به چشم می‌خورد.

رئیس انجمن پنچاک‌سیلات استان قزوین گفت: تهمینه کربلایی‌صادقی در وزن منفی 65 کیلوگرم توانست برای حضور در مسابقات test event جاکارتای-اندونزی انتخاب شود که امیدواریم در این رقابت‌ها هم خوش بدرخشد.

گفتنی است، در مسابقات انتخابی درون اردوی تیم ملی پنچاک‌سیلات، سپیده خورشیدی‌زاده در وزن منفی 55 کیلوگرم از لرستان، زهرا فروغی‌نسب در وزن منفی 60 کیلوگرم از لرستان و تهمینه کربلایی‌صادقی از قزوین جهت اعزام به بازی‌های المپیک آسیایی اندونزی 2018 جاکارتا فیکس تیم ملی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار