معاون استاندار قزوین خبر داد
معاون امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: نیروگاه‌های بادی و خورشیدی در خارج از اراضی کشاورزی احداث می‌شود.
کد خبر: ۵۴۵۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳ 31 December 2017

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، به نقل از اداره‌کل روابط عمومی استانداری قزوین، منوچهر حبیبی در جلسه ستاد سرمایه‌گذاری استان که در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: تأکید استاندار بر توسعه نیروگاه‌های بادی و خورشیدی است و ما نیز با حمایت لازم برای اجرای این طرح‌ها آمادگی لازم را داریم.

وی بیان کرد: قرار نیست ساخت نیروگاه‌های بادی و خورشیدی در زمین‌های کشاورزی باشد بنابراین تأکید می‌کنیم این مجوزها فقط در اراضی بیابانی و غیرقابل کشت باید صادر شود.

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: مجوز احداث نیروگاه‌های بادی و خورشیدی فقط در اراضی بیابانی و غیرکشاورزی صادر می‌شود.

حبیبی مطرح کرد: در جنوب شهرستان بویین‌زهرا و شمال آبیک بخشی از اراضی بیابانی است که مکان مناسبی برای اجرای طرح‌های نیروگاهی تلقی می‌شود و ما هم آمادگی داریم به متقاضیان پاسخ دهیم.

این مسؤول یادآور شد: اجرای این طرح‌ها در اراضی بیابانی موجب کاهش میران گرد و غبار، ایجاد اشتغال و رونق تولید هم می‌شود که از حمایت مسؤولان استان برخوردار خواهند شد.

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین افزود: شهرک صنعتی کاسپین در اجرای توسعه باید به صنایع «های‌تک» و مدرن اختصاص داده و اجرای طرح‌های نیروگاهی به سایر مناطق هدایت شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار