یک مربی فوتبال:
تابناک: هاشم سلطانی گفت: تیم ذوب آهن امسال بازیکنان با استعدادی هم‌چون محمد بختیاری، مهران درخشان، کیانوش اقبالی و.... را از تیم‌های پایه به تیم بزرگسالان جذب کرده و در حال تمرین با تیم هستند.
کد خبر: ۵۴۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹ 29 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، این مربی فوتبال با بیان اینکه ذوب آهن اسکلت اصلی خودش را حفظ کرده است، اظهار کرد: این تیم به هارمونی خوبی رسیده و به نظر نمی‌رسد که به تغییرات کلی نیازی داشته باشد و تنها کار عاقلانه این است که نقاط ضعف خود را پوشش دهند.

وی با بیان اینکه این تیم هم در پست هافبک دفاعی و هم دفاع وسط بازیکنانی را جایگزین کرده است، ادامه داد: حدود 22 روز از نقل و انتقالات می‌گذرد، اما بازیکنان زیادی هم به دلایل مالی و یا نداشتن قرارداد نتوانستند رضایت نامه بگیرند تا به تیم دیگری کوچ کنند.

این مربی فوتبال، آینده این تیم را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: اگر ذوب آهن با همین روند کار کند مطمئنا مدعی اصلی قهرمانی هم در لیگ و هم در آسیا خواهد بود، چرا که این تیم پتانسیل بالای خود را در فصل گذشته نشان داد جایی که توانست از رده 16 به رده چهارم صعود کند.

سلطانی با بیان اینکه بازیکنان ذوب آهن بار فنی بالایی دارند، تصریح کرد: نگاهی که امروزه در باشگاه ذوب آهن وجود دارد نگاهی مثبت رو به جوانان است و امسال نیز بازیکنان با استعدادی هم‌چون محمد بختیاری، مهران درخشان، کیانوش اقبالی و.... از تیم‌های پایه به تیم بزرگسالان جذب شدند و در حال تمرین با تیم هستند.

وی با بیان اینکه جوانان میزان دوندگی بالایی دارند، افزود: جذب بازیکنان جوان درآمدزایی خواهد داشت، چرا که دیگر احتیاج نیست بازیکنی 800 میلیون تومانی جذب تیم شود کاری که تیم‌هایی هم‌چون بارسلونا و منچستر انجام می‌دهند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار