مديرعامل سازمان فضای سبز شهرداری قزوين:
مديرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوين گفت: مرحله چهارم طرح جابجايی درختان از مسير احداث تقاطع غيرهمسطح امام رضا(ع) با انتقال ايمن 35 اصله درخت اجرا شد.
کد خبر: ۵۴۵۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴ 30 December 2017

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین، محمدصادق مظفری اظهار داشت: به منظور حفظ و صیانت از درختان شهری واقع در مسیر اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح امام رضا(ع) و پس از بررسی و انجام کار کارشناسی، مرحله چهارم انتقال درختان موجود از مسیر اجرای پروژه به پایان رسید.

وی با اشاره به حساسیتی که نسبت به حفظ درختان شهری وجود دارد، ادامه داد :در این راستا طی 9 ماه سال جاری 224 اصله درخت پس از بررسی میدانی و انجام کار کارشناسی از مسیر اجرای پروژه‌های شهری جابجا و به مکان‌های مناسب منتقل شده است ، ضمن اینکه با هدف توسعه فضای سبز در پیرامون تقاطع‌های غیرهمسطح بسترهای مناسب برای ایجاد فضای سبز و چشم‌انداز زیبا پیش‌بینی و احداث می‌شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین اجرای موفقیت‌آمیز این پروژه در برنامه‌های قبلی را از افتخارات شهرداری قزوین برشمرد و اضافه کرد: در اجرای این پروژه پس از هرس تاج درخت نسبت به گودبرداری اطراف تنه درخت اقدام و پس از گونی پیچ کردن توده ریشه و رعایت تمام نکات ایمنی و فنی، درختان جابجا می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار