مدیرکل پست چهارمحال و بختیاری خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل پست چهارمحال و بختیاری از افتتاح اولین سایت تجارت الکترونیک استان در چند روز آینده خبر داد، گفت: می‌توان از این بستر برای فروش محصولات تولیدی در داخل و خارج از کشور استفاده کرد.
کد خبر: ۵۴۳۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸ 26 December 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- حسین عنایتی امروز در همایش تخصصی صادرات خرده‌فروشی در شهرکرد، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با اهمیت علم و فناوری در کشور، اظهار کرد: موضوع همایش امروز ایجاد کسب‌وکارهای نوپا در حوزه فناوری اطلاعات و صادرات خرده‌فروشی است که در تجارت الکترونیک دولت، بنگاه‌های اقتصادی و مصرف‌کننده سه حلقه اصلی هستند.
وی با بیان اینکه برای رونق صادرات خرده‌فروشی و تجارت الکترونیک نیازمند زیرساخت‌های اینترنتی هستیم، خاطرنشان کرد: 50 درصد مردم قاره آسیا هم‌اکنون از اینترنت استفاده می‌کنند و تجارت الکترونیک به روش B2C (ارتباط تجاری بین فروشنده و خریدار) نیازمند زیرساخت‌های اینترنتی در کشور است.
مدیرکل پست چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در روش‌های تجارت الکترونیک اشتغال جابه‌جا می‌شود و می‌توان با حدود 20 میلیون تومان سرمایه، یک اشتغال مولد ایجاد کرد.
عنایتی با تأکید بر اینکه با فعالیت گسترده در حوزه اقتصاد دیجیتال می‌توان رونق اقتصادی ایجاد کرد، خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های بسیاری در حوزه فضای مجازی در استان وجود دارد و ما می‌توانیم با کسب‌وکار دیجیتال و صادرات خرده‌فروشی، بازارهای جهانی را تسخیر کنیم.
وی با اشاره به اینکه مدیریت مالی و حمل و نقل در تجارت الکترونیک یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های این نوع کسب‌وکار است، افزود: حل این دغدغه بر عهده شرکت ملی پست است و در تلاش هستیم تا تمامی روستاها را به شبکه پستی داخل و خارج از کشور متصل می‌کنیم و در همین راستا خط حمل و نقل بین چهارمحال و بختیاری و پایتخت ایجاد شده است.
مدیرکل پست چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه داده‌کاوی در بازاریابی از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: در بازاریابی باید نیاز جامعه هدف در داخل و خارج از کشور شناسایی و تأمین شود.
عنایتی با تشریح مراحل صادرات تخصصی خرده‌فروشی از طریق شرکت زودل در چهارمحال و بختیاری، بیان کرد: می‌توان از این بستر برای فروش محصولات تولیدی در داخل و خارج از کشور استفاده کرد و از تراکنش مالی به‌صورت الکترونیکی مطلع شد.
وی در پایان از افتتاح اولین سایت تجارت الکترونیک در چند روز آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: در چهارمحال و بختیاری حدود 56 هزار مورد در سال گذشته خرید اینترنتی از درگاه‌های معتبر صورت گرفته است که این مسئله می‌تواند یک فرصت مناسب برای فعالیت در تجارت الکترونیک باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار