امام جمعه آبیک:
امام جمعه شهر آبیک گفت: احیای امر به معروف و نهی از منکر برای مسلمانان به ویژه مسؤولان تعطیل‌ناپذیر است.
کد خبر: ۵۴۳۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸ 25 December 2017

 به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، حجت‌الاسلام سید ابوتراب موسوی در دیدار رئیس کل دادگستری استان قزوین و تنی چند از مسؤولان قضایی و اجرایی شهرستان آبیک در دفتر امام جمعه شهر آبیک صورت گرفت، اظهار داشت: لقمان حکیم فرزندش را به وظایفی همچون اقامه نماز، امر به معروف، نهی از منکر و زکات توصیه کرده که باید به این وظایف توجه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه حضور مردم آبیک در نمازهای جمعه و جماعت بسیار پررنگ نیست، ادامه داد: وظیفه تمام مؤمنان و مسلمانان است که به نماز اهمیت دهند و نسبت به آن بی‌مهری و کم کاری نکنند.

امام جمعه شهر آبیک اضافه کرد: در اجرای امر به معروف و نهی از منکر ممکن است صدماتی به آمران به معروف و ناهیان از منکر وارد شود اما باید بر این مشکلات صبر، استقامت و مقاومت کرد.

موسوی خاطرنشان کرد: احیای امر به معروف و نهی از منکر برای مسلمانان به ویژه مسؤولان تعطیل‌ناپذیر است و باید به نحو احسن در جامعه پیاده شود.

وی اذعان کرد: اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه رونق گیرد و فراگیر شود، بسیاری از مشکلات خود به خود رفع می‌شود.

امام جمعه شهر آبیک مطرح کرد: از آغاز انقلاب برخی مردم را به منکر دعوت می‌کردند و می‌گفتند گناه کنید که به گردن ما می‌شود که با رواج این منکر جوانان را از مسیر منحرف کرده و باندی تشکیل و جنایت‌های بسیاری انجام دادند.

سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک هم در این دیدار گفت: برای اجرای پروژه‌های مختلف در شهر آبیک با معارض مواجه هستیم که موجب بسته شدن دست مسؤولان برای اجرای پروژه‌ها شده است.

سیدمحمد حسینی افزود: برای اسکان موقت مردم شهر آبیک در صورت وقوع زلزله زمینی قرار بود اختصاص داده شود که با معارض مواجه شدیم.

وی تصریح کرد: با توجه به تأمین اعتبار برای ساخت مسکن محرومان توسط بنیاد مسکن زمینی در نظر گرفته شده بود که یکی از معارضان شب دور زمین را دیوار کشیده و محصور کرده بود.

سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: برای خلع ید اراضی دارای معارض باید مسیرهای طولانی قضایی و دادگاه طی شود که زمان‌بر است.

حسینی اضافه کرد: ساختمان پزشکی قانونی استیجاری بوده و با مشکلاتی مواجه است که پیگیر رفع آن‌ها هستیم.

این مسؤول خاطرنشان کرد: طرح‌های خوبی در شهرستان آبیک برنامه‌ریزی شده که برای اجرای آن‌ها با مشکلات زیرساختی و سازمانی مواجه هستیم و در این شهرستان آرامش و همدلی خاصی بین مسؤولان وجود دارد که امیدواریم با این همدلی تمام مشکلات را برطرف کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار