رئیس اداره ورزش آبیک:
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک گفت: هیچ باشگاهی حق توزیع، فروش و نمایش گذاشتن مکمل‌های ورزشی در این شهرستان را ندارد.
کد خبر: ۵۴۳۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲ 25 December 2017

 به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، علیرضا رمضانی در جلسه ستاد شورای ورزش شهرستان آبیک که  در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: پیش از حضور در اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک پنج باشگاه این شهرستان دارای مجوز بود که در حال حاضر 25 باشگاه دارای مجوز، پنج باشگاه در مرحله أخذ مجوز و 11 باشگاه هم در مرحله تشکیل پرونده قرار دارد.

وی افزود: هیچ باشگاهی در شهرستان آبیک حق توزیع، فروش و نمایش گذاشتن مکمل‌های ورزشی را ندارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک ادامه داد: تیر و کمان رشته آمایشی در این شهرستان است که در استان قزوین و کشور پایلوت محسوب می‌شود و شاکله اصلی تیم ملی در شهرستان آبیک تشکیل شده است.

رمضانی اضافه کرد: زمین چمن مصنوعی در حال حاضر 24 ساعته در اختیار هیأت تیر و کمان بوده و واحد فنی و مهندسی اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین با احداث سایت تیر و کمان در این زمین مخالفت کرده چراکه برای فوتبال تعریف شده است.

وی خاطرنشان کرد: در محوطه زمین مجموعه ورزشی پیامبر اعظم(ص) شهر آبیک برای احداث سالن تخصصی تیر و کمان زمینی در نظر گرفته شده که مقرر شده مسؤولان اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین از این زمین بازدید کنند که تاکنون این مهم تحقق نیافته و در این هفته موضوع مذکور پیگیری می‌شود.

این مسؤول ورزشی بیان کرد: شهرداری قزوین اعلام کرده که از ورزشکاران شهر قزوین حمایت می‌کند که لازم است این نقیصه به همت مسؤولان استانی رفع شود و از شهرداری و شورای شهر آبیک درخواست می‌شود به صورت شهرستانی از قهرمانان این شهرستان تجلیل کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک افزود: لازم است ورزشکاران دانشگاه‌های این شهرستان در قالب کلاس‌های درسی و سایر فعالیت‌ها بیمه ورزشی شوند که هم مصونیتی در برابر آسیب‌های ناشی از ورزش ایجاد کرده و هم سرانه ورزشی شهرستان آبیک افزایش می‌یابد.

رمضانی ادامه داد: با افزایش سرانه ورزشی به تعداد ورزشکاران سازمان یافته اعتبارات استانی هم افزایش می‌یابد که در کمک به ارتقای سرانه ورزش مؤثر است.

وی اضافه کرد: سرانه ورزشی در شهرستان آبیک کم است و نیازمند سالن‌های تخصصی برای برخی رشته‌های ورزشی هستیم.

این مسؤول خاطرنشان کرد: اجاره سالن‌ها طبق سیاست‌های ابلاغی اصل 44 قانون بوده که حذف اجاره تا زمانی که این سیاست‌ها جاری و ساری است، امکان‌پذیر نیست.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک بیان کرد: طی جلسه‌ای با شهرداری آبیک مقرر شده محوطه سالن ورزشی پیامبر اعظم(ص) این شهر آسفالت شود.

رمضانی افزود: اگر شهرداری و شورای شهر آبیک زمینی در شهرک فردوس در نظر بگیرند و فونداسیون سالن ورزشی را عملیاتی کنند، مابقی اجرای عملیات پروژه توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین انجام می‌شود.

وی ادامه داد: لازم است رؤسای ادارات شهرستان آبیک در جلسات ستاد شورای ورزش این شهرستان شرکت کنند تا ورزش بیش از این مهجور واقع نشود.

این مسؤول ورزشی اضافه کرد: اعتبارات امسال تاکنون محقق نشده هرچند تعدادی پروژه انجام شده و به پیمانکاران بدهکار هستیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک تأکید کرد: از سرپرست فرمانداری آبیک درخواست می‌شود اعتبارات مربوط به حوزه ورزش و جوانان این شهرستان را از مسؤولان استانی و سازمان مدیریت و بودجه پیگیری کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار