تابناک: رییس اتحادیه ماشین های دوخت، بافت و برش اصفهان از حضور دو برابری برندهای چرخ خیاطی در نمایشگاه لوازم خانگی، خبر داد و گفت: از مدل جدید چرخ خیاطی خاص سلیقه اصفهان رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۵۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۱ 16 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، مهدی اصولی با بیان اینکه نمایشگاه لوازم خانگي از سوم تا هفتم اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود، اظهار کرد: تعداد شرکت‌های تولید کننده چرخ خیاطی در اين نمایشگاه به نسبت سال گذشته دو برابر شده است.

وی با بیان اینکه هشت کارخانه داخلی و خارجی چرخ خیاطی و ماشین‌های اتوپرس در این نمایشگاه غرفه گرفته‌اند، افزود: سال گذشته چهار شرکت در زمینه ماشین‌های دوخت و دوز شرکت داشتند.

این عضو هیئت رییسه اتاق اصناف اصفهان با بیان اینکه بازار فروش این کالا اعم از چرخ‌های دوخت خانگی و یا تولیدی و صنعتی نیز در سال جاری دچار رکود بود، تصریح کرد: یکی از دلایل کاهش فروش چرخ‌های دوخت کارگاهی افزایش قاچاق پوشاک است، چرا که قیمت تمام شده لباس را برای تولید کننده را پایین می‌آورد.

اصولی درباره چرخ خیاطی ویژه هر استان گفت: امسال یکی از شرکت‌های معتبر داخلی چرخ خیاطی مدل نیولایف (1128) N- را بر اساس نظر سنجی از سلیقه اصفهانی‌ها ساخته است که در نمایشگاه لوازم خانگی از اين مدل رونمایی می‌شود.

وی ادامه داد: البته ساخت چرخ خیاطی خاص هر استان در تمام کشور اعمال نشده بلکه فقط در تعدادی از استان‌ها مثل اصفهان و آذربایجان شرقی این امر رخ داده است.

این کارشناس صنفی، خاطر نشان کرد: اتحادیه ماشین‌های دوخت، بافت و برش اصفهان اقدام به پرداخت هزینه برای ساخت برنامه‌های تلوزیونی تبلیغات در مجلات در راستای حمایت از تولید کنندگان داخلی در عرصه ماشین‌های دوخت و کارگاه‌های پوشاک خواهد کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار