تابناک: مدیر کل گمرک استان اصفهان گفت: در سه ماه نخست امسال بیش از 271 میلیون دلار کالا به وزن بیش از 394 هزار تن از استان اصفهان به خارج از کشور صادر شده است.
کد خبر: ۵۴۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷ 28 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی گمرک استان اصفهان، اسدالله احمدی ونهری افزود: عمده کالاهای استان اصفهان به عراق، افغانستان، پاکستان، ترکمنستان و امارات متحده عربی صادر شده است.

وی اظهار کرد: بیشترین گروه کالاهای صادراتی در این مدت مواد پتروشیمی، آهن و فولاد، فرش، محصولات سرامیکی، شیر و لبنیات است که با 84 درصد از وزن و ارزش بیشترین سهم صادرات اصفهان را به خود اختصاص داده است.

وی همچنین عمده ترین کالاهای وارداتی به استان اصفهان در این مدت را ماشین آلات مکانیکی، ماشین آلات برقی آهن و فولاد، محصولات سنگی و محصولات شیمیایی عنوان کرد و گفت: عمده این کالاها از کشورهای آلمان، ایتالیا، کره، چین و امارات متحده عربی وارد شده است.

مدیرگل گمرک استان اصفهان افزود: گمرک استان اصفهان در سه ماهه نخست سالجاری بالغ بر 223 میلیارد ریال درآمد به خزانه واریز کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 52 درصد افزایش یافته است.

وی در باره پرونده های قاچاق کالا نیز گفت: در سالجاری 249 فقره پرونده مظنون به قاچاق به ارزش بیش از 61 میلیارد ریال در واحد حقوقی قضایی گمرک اصفهان تشکیل شده و در دست بررسی است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار