مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین:
مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت:با استقرار بیمارستان صحرایی به 10 هزار نفر از زلزله زدگان منطقه غرب کشورخدمات درمانی ارائه شد.
کد خبر: ۵۴۰۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱ 18 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری ، ایرج زاهد پور مدیر کل مدیریت بحران در جلسه شورای مدیریت بحران و شورای تامین استان گفت: بیمارستان های صحرایی که در شهرستان ثلاث باباجانی استان کرمانشاه توسط استان قزوین مستقر شده اند با هماهنگی های بعمل آمده توسط نیروهای هلال احمر و اورژانس استان تاکنون به 10 هزار نفر خدمات ارائه کرده اند.
وی گفت : بیش از 250 کامیون اجناس و اقلام  کمک های مردمی استان قزوین ، از طریق دستگاه ها و با هماهنگی به مناطق زلزله زده  استان کرمانشاه  ارسال شده است .
زاهد پور اظهار کرد : 5 هکتار بافت فرسوده در حریم شهر ها داریم که باید با تشویق ساخت و ساز کنیم و  استحکام سازی را داشته باشیم تا در مقابله با حوادث خسارات کمتری متوجه این مناطق شود و در روستا ها هم باید این رویه وجود داشته باشد .
مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین با اشاره به برنامه ریزی برای مقابله با حوادث و بالایی طبیعی گفت :   نیاز به یک بانک اطلاعاتی  از مناطق مختلف استان برای پیش بینی و امداد رسانی سریع در مواقع بحرانی داریم که با همکاری دستگاه های مربوطه  انجام خواهد شد.
وی افزود :  ریزگرد ها به مسئله بسیار نگران کننده در استان تبدیل شده که باید در بحث جلوگیری از ریزگرد ها توجه ویژه ای داشته باشیم چراکه یک تهدید جدی برای استان قزوین است و همه دستگاه های در این خصوص باید همت ویژه ای داشته باشند.
زاهد پود پور با اشاره به ضرورت پیشگیری از سرما زدگی در استان گفت : بیشترین خسارت در ده سال گذشته که متوجه استان شده است سرما زدگی است و لازم است در این خصوص جهاد کشاورزی  توجه ویژه ای داشته باشد و از  روشهای نوین برای جلو گیری از سرما زدگی استفاده شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار