تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مجموعا 80 درصد شبکه فاضلاب غرب شهرکرد اعم از کلکتور و تصفیه‌خانه تکمیل شده است و 20 درصد دیگر نیز تا پایان خرداد 97 تکمیل خواهد شد.
کد خبر: ۵۴۰۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳ 18 December 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- قدرت‌الله بیگلری با اشاره به وجود 39 شهر در استان اظهار کرد: جمعیت تحت پوشش شبکه‌های جمع‌آوری فاضلاب شهری در استان 332 هزار و 667 نفر است که حدود 55 درصد جمعیت شهری استان را شامل می‎شود.
وی با بیان اینکه تعداد شهرهای دارای انشعاب فاضلاب در استان 9 شهر است، افزود: شش تصفیه‌خانه فاضلاب در مدار وجود دارد.
بیگلری تصریح کرد: مجموع اشتراک‌های فاضلاب شهری نصب شده در استان 128 هزا و 43 فقره است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان خاطرنشان کرد: اکنون در حال فروش انشعابات فاضلاب شهرهای طاقانک و بلداجی هستیم.
وی با اشاره به اینکه اکنون فاضلاب شهرهای لردگان، بلداجی، گندمان، فرادنبه، هفشجان و طاقانک، بن، غرب شهرکرد در حال انجام و تکمیل است، تاکید کرد: طرح فاضلاب غرب شهرکرد، لردگان، بلداجی، گندمان در سال مالی جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.
بیگلری با بیان اینکه مجموعا 80 درصد شبکه فاضلاب غرب شهرکرد اعم از کلکتور و تصفیه‌خانه تکمیل شده است و 20 درصد دیگر نیز تا پایان خرداد 97 تکمیل خواهد شد، ادامه داد: حدود 60 درصد طرح فاضلاب هفشجان و طاقانک به بهره‌برداری رسیده و تصفیه خانه آن نیز تکمیل شده است.
وی اظهار کرد: در سال جاری 15 میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار از محل اسناد خزانه اسلامی به شرکت آب و فاضلاب شهری استان تخصیص یافته است که سررسید بخشی از این اعتبار در سال آینده و بخشی در سال 98 خواهد بود.
بیگلری گفت: مجموع اعتبارات بخش فاضلاب در سال جاری 14 میلیارد و 600 میلیون تومان است که با رایزنی با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان دو طرح فاضلاب شهری دیگر در بلداجی و گندمان اضافه شد و 9 میلیارد تومان اعتبار برای این دو طرح در نظر گرفته شد که از این میزان تاکنون چهار میلیارد تومان پرداخت شده است.
وی خاطرنشان کرد: شهرهای شهرکرد، بروجن، سامان، جونقان، فارسان، فرخشهر، کیان و 60 درصد هفشجان را از شهرهایی عنوان کرد که طرح فاضلاب در طول سنوات گذشته در آن‌ به اتمام رسیده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار