با حضور استاندار اصفهان،
تابناک: در سفر استاندار اصفهان به شهر نصرآباد کلنگ‌زنی سد خاکی نصرآباد به عنوان یکی از بزرگ‌ترین طرح‌های آبخیزداری کشور با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال ‌انجام شد.
کد خبر: ۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۵ 21 January 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، رسول زرگرپور، استاندار اصفهان در آئین آغاز عملیات احداث سد خاکی نصرآباد‌ اصفهان با بیان اینکه، هدف از سفر به جرقویه سفلی ادای احترام و بزرگداشت شهدای گلگون کفن این منطقه و خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران بوده، اظهار داشت: باید گفت که وضعیت این منطقه در شأن این مردم نبوده و با وجود اقدامات صورت گرفته در این مناطق در سال‌های گذشته، شأن مردم بالاتر از این وضعیت است.

وی به اسکان عشایر در بخش جرقویه اشاره و بیان کرد: بنا بر فرموده امام خمینی (ره) عشایر جز ذخایر انقلاب بوده و باید برای رفاه عشایر تلاش‌های بیشتری برای توسعه و پیشرفت این خطه انجام شود.

استاندار اصفهان به وجود 3 شهرداری در این منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: این شهرداری‌ها از جمله شهرداری‌های فعال هستند که برای حل مشکلات آن‌ها نیز دولت کمک‌های ویژه‌ای را در نظر می‌گیرد.

در سفر استاندار اصفهان به شهر نصرآباد کلنگ‌زنی سد خاکی نصرآباد به عنوان یکی از بزرگ‌ترین طرح‌های آبخیزداری کشور با اعتباری بالغ بر 45 میلیارد ریال واقع در دشت آسمان نصرآباد انجام شد.

همچنین 50 پروژه آبخیزداری با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال در استان طرح‌ریزی شده که در این مراسم به صورت نمادین کلنگ‌زنی آن‌ها صورت گرفت.

افتتاح کارخانه سیمان کاریز جرقویه سفلی با هزینه بالغ بر 40 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی و افتتاح مدرسه خیر‌ساز روستای مزرعه عرب با هزینه‌ای بالغ بر 2 میلیارد و 400 میلیون ریال از دیگر برنامه‌های سفر مدیر ارشد استان به شرق اصفهان‌ است.

کلنگ زنی یک هزار و 800 متر بلوار ورودی شهر محمد‌آباد با مشارکت اداره راه و شهرسازی شهرستان و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال و ایستگاه پمپاژ محمدآباد برای افتتاح پروژه آبرسانی به شهرهای محمدآباد و نصرآباد و تعدادی از روستاها در شرایط بحران با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و500 میلیون ریال از دیگر پروژه‌هایی بوده که با حضور استاندار اصفهان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :