تابناک: رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: قطار سریع السیر اصفهان - تهران هنوز پس از سال ها راه اندازی نشده است و استان اصفهان از نظر هتل و جایگاه اقامتی در مضیقه است.
کد خبر: ۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۲ 21 January 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر سید عبدالوهاب سهل آبادی در همایش دوره آموزشی نام و علامت تجاری در صنایع دستی استان اصفهان با اشاره به اینکه برند باید برای مردم اعتماد سازی کند، گفت: متاسفانه در خصوص برند در اصفهان مشکلات خاصی وجود داشت و به درستی از برندهای برتر تقدیر نمی شد.

سهل آبادی اعلام کرد: کمیته برند را در خانه صنعت فعال کردیم که نظرات گروه های مرتبط را جمع آوری و شاخص هایی را برای برندها نهادینه کرد تا حقی در خصوص برند تضییع نشود.

وی با انتقاد از نبود زیر ساخت های مناسب در حوزه گردشگری گفت: در استان اصفهان هنوز راه های مناسب در زمینه حمل و نقل هوایی و ریلی وجود ندارد.

وی افزود: قطار سریع السیر اصفهان - تهران هنوز پس از سال ها راه اندازی نشده است و استان ما از نظر هتل و جایگاه اقامتی در مضیقه است.

سهل آبادی اعلام کرد: مجموعه صنایع استان نهایت آمادگی را برای اعتماد سازی و برند سازی دارد و همکاری لازم را در این زمینه داشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار