مديرعامل سازمان حمل‌ و نقل و ترافيک شهرداری قزوين:
مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداری قزوين گفت: 90 درصد پارکينگ‌هاي شهر به ايستگاه دوچرخه مجهز شده است.
کد خبر: ۵۳۱۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸ 30 November 2017
به گزارش تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، سعید جهانگیری اظهار داشت: ترویج فرهنگ دوچرخه سواری و استفاده از این وسیله نقلیه پاک در ترددهای درون شهری در سال‌های اخیر جزو اولویت‌های سازمان قرار گرفته و برنامه‌های مختلفی در این راستا اجرا می‌شود.

وی عنوان کرد: احداث مسیرهای دوچرخه، نصب ایستگاه‌های دوچرخه در نقاط مختلف شهر و پارکینگ‌های تحت نظارت سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین از جمله اقداماتی است که در ترویج فرهنگ دوچرخه سواری نقش مهمی ایفا می‌کند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین با بیان اینکه وقتی شهروندان را به استفاده از دوچرخه در ترددهای درون شهری ترغیب می‌کنیم باید شرایط لازم را هم برای آنان فراهم آوریم، تصریح کرد: یکی از این شرایط ایجاد مکان‌هایی مطمئن برای پارک دوچرخه بود که سعی کرده‌ایم این امر را با ایجاد فضای پارک دوچرخه در پارکینگ های شهر محقق کنیم.

جهانگیری گفت: در این راستا 90 درصد پارکینگ‌های شهر به ایستگاه دوچرخه مجهز شده است.

وی خاطرنشان کرد: ایستگاه‌های دوچرخه برای پارکینگ‌های طالقانی، آسان پارک، سرچشمه، بیمارستان کوثر، دارابی، عبیدزاکان، کاشانی و انصاری در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین با اشاره به هزینه استفاده از فضای پارک دوچرخه در پارکینگ‌های شهر ادامه داد: استفاده از فضای پارک دوچرخه در پارکینگ‌های شهر رایگان است.

جهانگیری یادآور شد: ایستگاه‌های دوچرخه‌ای که در هر یک از پارکینگ‌ها نصب شده است حداقل 10  فضای پارک دوچرخه دارد که شهروندان می‌توانند برای پارک دوچرخه‌های خود در یک مکان امن از آن استفاده کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار