رئیس اتاق اصناف اصفهان:
تابناک: رئیس اتاق اصناف استان اصفهان گفت: بالغ بر ۹۰ درصد اصناف خرده فروش دچار آسیب های اقتصادی هستند که باید مسئولان بیش از هر زمان دیگری به کمک و حمایت از اصناف ورود پیدا کنند.
کد خبر: ۵۳۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲ 26 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، محمد رضا پاک‌نژاد صبح پنجشنبه در همایش گرامیداشت روز ملی اصناف اظهار داشت: امروز اصناف با مشکلات فراوانی روبرو هستند که مساعدت و ورود مسئولان را می‌طلبد.

وی با تاکید بر اینکه اصناف قشر آسیب پذیر هستند، افزود: درحال حاضر شاهد عبور اصناف از رکود و سیستم سنتی هستیم به طوری که این اتفاق خوشایند را از یکسال گذشته شاهد بودیم.

رئیس اتاق اصناف استان اصفهان اعلام کرد: نبود آب در رودخانه زاینده رود در صنعت گردشگری رکود ایجاد کرده است.

وی تصریح کرد: صنوفی که وابسته به حوزه زاینده رود و گردشگری هستند از این موضوع آسیب دیده اند و باید راهکاری برای خروج این مشاغل از رکود اندیشیده شود.

پاک نژاد اضافه کرد: امروز صنوف آهن، سنگ و طلا نیز به دلیل کمبود نقدینگی و رکود با مشکلات فراوانی روبرو هستند.

وی با اشاره به حمایت های اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان در دو سال گذشته از اتاق اصناف تاکید کرد: شاید یکی از دلایل همراهی و مساعدت شورای شهر وجود یک عضو از هیئت رئیسه اتاق به عنوان یکی از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان است.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان اصفهان با اشاره به موضوع مالیات و مالیات بر ارزش افزوده تصریح کرد: بارها اصفهان را با عنوان استانی برخوردار معرفی و مالیات های فراوانی را از این استان دریافت کرده اند و این در حالی است که وضعیت اصفهان در دریافت بودجه و اعتبارات کشوری جایگاه مناسبی ندارد.

وی یادآور شد: در بحث آموزش اتاق اصناف اقدامات خوبی در اصفهان انجام شده و اتاق اصفهان، یکی از اتاق های نمونه در حوزه آموزش در کشور است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار