مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: برای رسیدن قزوین به جایگاه پایتختی کتاب در کشور ، شهرداری و سازمان فرهنگی و ورزشی در راه رسیدن به این هدف، نفش موثری خواهند داشت.
کد خبر: ۵۳۰۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۷ 28 November 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، اکبر اسکندری نژاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین روز سه شنبه در دیدار با محمد درافشانی، سرپرست جدید سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین، با تبریک این انتصاب اظهار کرد: این دیدار می‌تواند سرآغاز یک تعامل و همکاری دوجانبه بین اداره کل فرهنگ و ارشاد استان و شهرداری باشد.

اسکندری نژاد افزود: متأسفانه در سطح استان شاهد تنوع دستگاه‌های فرهنگی و مسئولیت‌ها هستیم که همین امر موجب پراکندگی و عدم توجه جدی به موضوع فرهنگ و هنر در استان می‌شود.

وی با اشاره به نیاز جدی برای ورود در بحث حمایت از هنر در استان گفت: برای ارتقاء سطح فرهنگ و به‌ویژه هنر در استان نیازمند همراهی سازمان‌های مردم‌نهاد و دستگاه‌های اجرایی از جمله مدیریت شهری و شهرداری هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین تصریح کرد: باید تلاش کنیم چتری واحد برای فعالیت‌های هنری و فرهنگی در استان ایجاد شود و تمامی دستورالعمل‌های آن زیر نظر یک شورا و نهاد فعالیت خود را سازمان‌دهی کنند.

اسکندری نژاد یادآور شد: انعقاد برخی تفاهم‌نامه‌ها در راستای ایجاد چنین چتر واحدی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در هفته‌های جاری انجام شد که امیدواریم به نتایج مطلوب دست یابد.

وی افزود: یکی از پروژه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اهتمام برای رسیدن به جایگاه «پایتختی کتاب کشور» است که شهرداری و سازمان فرهنگی و ورزشی می‌تواند در راه رسیدن به هدف کمک بسیاری داشته باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: بی‌شک دست‌یابی به چنین جایگاهی برای پیشبرد هر چه بیشتر اهداف فرهنگی و توسعه فرهنگ کتابی و کتاب خانی در استان می‌تواند نقش‌آفرینی کرده و متولیان فرهنگ را کمک کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار