علیرضا مرادی بیستونی در گفتگو با تابناک:
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: یازدهمین گردهمایی راهنمایان گردشگری کشور، 29 بهمن تا دوم اسفندماه در کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۲۹۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳ 26 November 2017
علیرضا مرادی بیستونیگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک افزود: در گفت این رویداد همه ساله در یکی از استان‌های کشور برگزار شده و کرمانشاه میزبان یازدهمین دوره آن است برآورد ما این است که در این گردهمایی بیش از 600 راهنمای گردشگری مطرح کشور حضور داشته باشند.

وی برگزاری این رویداد را بهترین فرصت برای معرفی جاذبه‌های گردشگری استان و جذب گردشگر عنوان کرد و افزود: هر یک از این راهنمایان گردشگری راهنمای تورهای گردشگری بوده و با آژانس‌های گردشگری مطرح کشور همکاری دارند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تصریح کرد: در کنار برنامه‌های اصلی رویداد، برنامه‌های بازدید از جاذبه‌های گردشگری استان کرمانشاه را در چند مسیر تنظیم کرده‌ایم تا بتوانیم جاذبه‌های گردشگری را به شکل مناسبی به این راهنمایان نشان داده و معرفی کنیم در کنار بازدید از جاذبه‌های گردشگری بازدید از هتل‌ها و زیرساخت های گردشگری استان نیز در دستور کار قرار دارد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار