پیش بازی گیتی پسند-میثاق
تابناک: تیم های گیتی پسند اصفهان و میثاق تهران در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتسال کشور به مصاف یکدیگر می روند.
کد خبر: ۵۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۲ 16 February 2015
به گزارش تابناک، تیم گیتی پسند اصفهان در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال کشور به مصاف میثاق تهران می رود.

قرمزپوشان گیتی پسند در هفته گذشته با پیروزی 6 بر 1 برابر منصوری قرچک 39 امتیازی شد و ضمن جبران شکست هفته گذشته برابر مس سونگون توانست جایگاه دومی خود را در جدول تثبیت کند.

شاگردان کشاورز در تیم گیتی پسند با هتریک جاوید، 2 گل سعید افشار و تک گل افشین کاظمی از سد حریف قدیمی خود گذشتند و ضمن بهبود شرایط در جدول از لحاظ روحی نیز پیشرفت مناسبی پیدا کردند.

در آن سوی میدان، میثاقی ها نیز توانستند در جدال با مقاومت البرز بانتیجه 2 بر 1 به پیروزی رسیده و خود را تا جایگاه دهم جدول بالا کشید.

شاگردان لک در تیم میثاق عملکرد خوبی در فصل دوم به نمایش نگذاشتند و جایگاه خود را در اواسط جدول از دست داد.

نکته قابل توجه این دیدار این است که لک فصل گذشته هدایت گیتی پسند را بر عهده داشت و از همین رو باید برابر شاگردان فصل پیش خود قرار گیرد.

کشاورز، سرمربی تیم گیتی پسند در مصاحبه با یکی از رسانه ها گفته بود: تأسیسات دریایی شانس اول قهرمانی در لیگ برتر است، بسیاری معتقداند این صحبت ها در راستای مصاحبه های عراقی زاده، سخنگوی باشگاه است که تأکید داشته هدف اصلی گیتی پسند در این لیگ قهرمانی در لیگ برتر نیست.

گفتنی است، با وجود اینکه قرمزپوشان گیتی پسند در کورس قهرمانی قرار دارند و به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی به حساب می آیند، اما عراقی زاده، سخنگو باشگاه تأکید داشته، هدف اصلی گیتی پسند در این فصل قهرمانی نبوده و به فکر ارائه بازی های مناسب هستند. با توجه به روند فعالیت تیم گیتی پسند بسیاری از کارشناسان معتقداند، این آخرین فصلی است که تیم فوتسال گیتی پسند در لیگ برتر فوتسال حضور پیدا می کند.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار