روحانی مطرح کرد:
تابناک: در پاسخ به این سؤال که با توجه به گلایه‌های مردم مبنی بر افزایش کرایه‌ها در برخی از خطوط اتوبوسرانی، آیا این افزایش قیمت صحت دارد، تاکید کرد: یک اشتباه نرم‌افزاری در چند مورد از خطوط اتوبوسرانی وجود داشت و چند خط نیر ادغام شده بودند و طول مسیر این خطوط افزایش یافته است.
کد خبر: ۵۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۸ 16 February 2015

به گزارش تابناک به نقل از فارس، سید عباس روحانی با اشاره به اینکه در حال حاضر مردم موظف هستند که 30 درصد از قیمت بلیت اتوبوس‌ها را پرداخت کنند، اظهار کرد: اما در بسیاری از زمان‌ها 30 درصد از مردم نسبت به پرداخت کرایه خود در مقابل استفاده از اتوبوس‌ها اقدام نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه کرایه اتوبوس‌های اصفهان براساس مصوبه شورای اسلامی شهر دریافت می‌شود، اضافه کرد: کرایه بلیت اتوبوس‌های اصفهان با مصوبه شورای شهر مطابقت دارد.

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی اصفهان و حومه با تاکید بر اینکه در سال جاری کرایه اتوبوس‌های اصفهان به میزان 20 درصد افزایش یافت، تصریح کرد: این افزایش قیمت تا پایان سال ادامه دارد و در صورتی که هئیت مدیره اتوبوسرانی افزایش قیمت بلیت اتوبوس‌ها را برای سال آتی تصویب کنند، لایحه‌ای تنظیم شده و به شورای شهر ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در صورت تصویب این لایحه توسط شورای شهر، این مصوبه به فرمانداری ارسال می‌شود، ادامه داد: در صورتی که فرمانداری با آن مخالفتی نداشته باشد، قابلیت اجرایی پیدا می‌کند و اتوبوسرانی در هیچ زمانی به صورت خود‌سرانه بلیت اتوبوس‌ها را افزایش نمی‌دهد.

روحانی در پاسخ به این سؤال که با توجه به گلایه‌های مردم مبنی بر افزایش کرایه‌ها در برخی از خطوط اتوبوسرانی، آیا این افزایش قیمت صحت دارد، تاکید کرد: یک اشتباه نرم‌افزاری در چند مورد از خطوط اتوبوسرانی وجود داشت و چند خط نیر ادغام شده بودند و طول مسیر این خطوط افزایش یافته است.

وی با تاکید بر اینکه با اجرای مصوبه شورای شهر، افزایش قیمت بلیت این اتوبوس‌ها به صورت 100 درصد اعمال نشده بود و ما مدتی پیش نسبت به رفع این اشکال و اشتباه اقدام کردیم، افزود: در حال حاضر کرایه دریافتی در اتوبوس‌ها براساس طول مسیر خطوط انجام می‌شود.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار