با توجه به بهره‌برداری از پروژه‌های مسکن مهر، پیش‌بینی‌ می‌شود جمعیت شهر بهارستان از 75 هزار نفر به 110 هزار نفر برسد، از این رو ایجاد زیرساخت‌ها در محلات شهر توجه بیشتری می‌طلبد.
کد خبر: ۵۲۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۳ 25 June 2015

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از ایسنا،  فضل‌الله کفیل امروز (چهارشنبه)در مراسم عملیات اجرایی پروژه پل زیرگذر و تقاطع بلوار هدایت بهارستان با ابراز خرسندی از روند پیشرفت پروژه مترو اصفهان- بهارستان افزود: شرکت عمران بهارستان در این زمینه فعالیت‌های قابل توجهی را داشته است.

فرماندار اصفهان با اشاره به تاثیر راه‌اندازی پل تقاطع بلوار هدایت و راه آهن بهارستان که به رحیم آباد معروف است در کاهش میزان قابل توجهی از تصادفات روستای رحیم آباد ادامه داد: این جاده در حال دوبانده شدن است و تاکنون نیز با توجه به کمبود اعتبارات پیشرفت‌‌های خوبی داشته است.

وی با بیان اینکه شرکت عمران تاکنون 10 میلیارد تومان برای آزاد سازی محور رحیم آباد هزینه کرده است، افزود: تمام کسانی که در حاشیه جاده‌ها قصد انجام پروژه‌ای را دارند باید متناسب با نیاز و استانداردها نسبت به این امر اقدام کنند.

هم‌چنین حجت‌الله غلامی، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه پل تقاطع بلوار هدایت و راه آهن بهارستان در واقع بخشی از راه شریانی ایجاد شده به استان یزد است، گفت: این مسیر شریانی از کبوتر آباد، نیک آباد، حسن آباد، رامشه می‌گذرد و در نهایت به سمت ابرکوه یزد ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه این مسیر شریانی باید تا پایان سال 1395 به بهره برداری برسد، افزود: از این رو در سال جاری 2.5 میلیاردتومان اعتبار برای بهره‌برداری از این پروژه تخصیص یافته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه مسیر شریانی کبوتر آباد تا ابرکوه یزد 225 کیلومتر برآورد شده است، ادامه داد: با اجرای آن، مسیر اصفهان به بندرعباس نیز 30 کیلومتر کوتاه‌تر خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار