امروز و فردا
تابناک: سرپرست اداره پیش‌بینی هوا‌شناسی استان اصفهان گفت: از امروز بعد از ظهر، گرد و غبار به نواحی شمال، شرق و تا حدودی مرکز اصفهان نفوذ می‌کند.
کد خبر: ۵۲۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۷ 24 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، حسن خدا‌بخش با اشاره به آخرین وضعیت هوای اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر کانون‌های گرد و غبار در شمال استان اصفهان تشکیل شده و به دنبال این موضوع گرد و غبار به مناطق شمالی استان نفوذ می‌کند.

وی اضافه کرد: از امروز بعد از ظهر، گرد و غبار به نواحی شمال، شرق و تا حدودی مرکز اصفهان نفوذ می‌کند.

سرپرست اداره پیش‌بینی هوا‌شناسی استان اصفهان با بیان اینکه همچنین نقشه‌های هوا‌شناسی حاکی از این است که فردا با وزش باد در مناطق غربی استان مواجه می‌شویم، تصریح کرد: بیشینه دمای همای اصفهان 40 درجه سانتی‌گراد است و پیش‌بینی می‌کنیم که فردا یک یا دو درجه کاهش پیدا کند.

وی با تاکید بر اینکه پیش‌بینی می‌کنیم که دمای هوای اصفهان فردا به 38 درجه سانتی‌گراد می‌رسد، ادامه داد: کاهش دمای هوای اصفهان در نواحی شمالی نسبت به نواحی جنوبی بیشتر است.

خدا‌بخش با اشاره به اینکه کمینه دمای هوای اصفهان طی 24 ساعت آینده تغییر نمی‌کند، تاکید کرد: دمای هوای اصفهان طی دو روز آتی کاهش پیدا می‌کند و سپس با روند افزایشی دما مواجه می‌شویم.

وی با بیان اینکه دمای هوای اصفهان از جمعه بعد از ظهر افزایش پیدا می‌کند، افزود: بیشترین دمای هوای استان با 43 درجه سانتی‌گراد به شهرستان کاشان و کمترین دمای هوای استان با 12 درجه سانتی‌گراد به بویین و میاندشت اختصاص دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :