کد خبر: ۵۲۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸ 24 June 2015
کاپیتان کرجی تیم ملی تپانجه بانوان ایران گفت: من ساکن البرز هستم، اما مسئولان ورزش کاری کردند که از این استان فراری شوم.
الهام هریجانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: من ساکن کرج هستم اما در سال‌های گذشته عدم مدیریت مناسب سبب شد از این استان فراری شوم و و برای ادامه فعالیت راهی تهران شوم.
وی افزود: فکر می‌کنم سال 85 بود که با بی‌تدبیری‌های صورت گرفته قید حضور در کرج را زدم، ورزش کرج وضعیت بسیار نامناسبی داشت و بی‌برنامگی در آن هویدا بود.
هریجانی ادامه داد: نمی‌دانم رییس تربیت بدنی کرج در آن سال‌ها چه کسی بود اما یادم می‌آید خانم رودساز همه کاره تیراندازی بود.
وی یادآور شد: کرج ورزشکاران بسیار خوبی در رشته تیراندازی داشت اما عدم مدیریت اصولی رودساز و مسئولان ورزش سبب شد استعدادها از بین بروند و آسیب زیادی به تیراندازی وارد شود.
کاپیتان تیم ملی تپانچه یادآور شد: هیچ گونه حمایتی از سوی مسئولان تربیت بدنی آن موقع نمی‌شدم و برعکس تا آنجا که می‌توانستند سنگ اندازی نیز می‌کردند، و همین عاملی شد تا از کرج سابق و استان البرز فعلی کوچ کنم.
هری انی یادآورشد: آن موقع ملی پوش بودم ، یادم می‌آید همه ملی پوشان در اردو می‌گفتند شهر و استانشان حمایت‌های خوبی انجام می‌دهند و فضا را برای تمرین بیشتر مهیا می‌کنند اما بر عکس همه آنها، من از هرگونه حمایتی در کرج محروم بودم.
وی تاکید کرد: حتی یادم می‌آید به جای آن که بگذارند من به صورت رایگان از امکانات تیراندازی شهر استفاده کنم، گفتند به دلیل آن که ملی پوش هستی باید دو برابر دیگران شهریه بدهی !
قهرمان تپانچه ایران گفت: بعد از استان شدن البرز و حضور بهروز منتقمی در راس ورزش ، از من خواستند دوباره به کرج بازگردم و برای آنها بازی کنم، برگشتم و بعد از دو سه ماه تمرین و فعالیت متوجه شدم هیچ چیزی تغییر نکرده و به همین دلیل دوباره راهی تهران شدم.
هری‌جانی در پایان درخصوص تیم ملی نیز گفت: در حال حاضر برای کسب سهمیه المپیک 2016 برزیل در اردو هستیم، اواخر مرداد ماه رقبات‌های آذربایجان را پیش رو داریم که برای کسب سهمیه ورودی کمک زیادی خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار